Primul test cu noul Peugeot 208-1.6 VTi 120 CP si 1.6 e-HDI 92 CP

Peugeot a lansat in Romania cea mai noua masina a sa din segmentul mic, modelul 208.

Acesta are rolul de a schimba in generatie modelul actual 207 care a reprezentat un pas important in evolutia marcii din acest segment extrem de disputat in Europa.

Predecesorii sai 205 si 206 au aratat tuturor concurentilor ca Peugeot este constructorul european care a pus bazele acestui segment si care a avut cea mai mare cota de piata in Europa.

Modelele 205 si 206 prin multiplele lor versiuni au dominat segmentul mic asemenea lui VW Golf in clasa compacta.

Schimbare de generatie si mentalitate

Noul Peugeot 208 este o masina complet noua din partea celor de la Peugeot si vine sa inlocuiasca un 207 modern si performant.

Pentru a avea un succes si mai mare noul 208 este un model care ofera clientilor o noua imagine a masinii de clasa mica din Franta, o masina eleganta care place in viata de zi cu zi.

Caroserie

In cadrul test-ului am condus atat versiunea cu 5 portiere cat si pe cea cu trei usi care in ciuda unei dimensiuni exterioare mai mic decat cea a vechiului 207 ofera un spatiu interior mai mare. Bancheta din spate este profilata exact cat este nevoie pentru a oferi pasagerilor un spatiu suficient la nivelul capului.

Interior

Cea mai mare schimbare la acest 208 in comparatie cu vechile 206 si 207 este noua plansa de bord care are o linie inalta pentru a da un spatiu cat mai mare celor din fata.

Acum genunchii nu mai ating consola centrala insa ofera fortat o noua optica a indicatoarelor de bord.

Inca din primele momente am fost surprinsi de faptul ca volanul are un diametru mai mic, iar indicatoarele sunt amplasate mai adanc spre parbriz.

Motorizari

In urma test-ului am condus atat motorul diesel HDI de 1.6 litri si 92 CP is noul propulsor pe benzina de 1.6 litri si 120 CP.

Daca am alege unul dintre cele doua tot timpul am pleca acasa de fiecare data cu agregatul pe benzina.

Acesta este dezvoltata de PSA impreuna cu BMW si pe langa faptul ca echipeaza toata gama BMW Seria 1 si Mini ofera peformante de top.

Puterea maxima de 120 CP este disponibila la turatii inalte si aduce o latura sportiva masinii din Hexagon.

Pentru cei care doresc un comportament rutiere sportiv trebuie sa le spunem doar ca motorul dezvolta momentul motor la o turatie mare fapt care implica un comportament alert doar in zona rosie a turometrului.

Cutia de viteze manuala cu 5 rapoarte este foarte bine sincronizata cu motorul insa ofera o timonerie relativ greoaie.

PRO

Imagine de marca, preturi accesibile, design revolutionar pentru acest segment, motorizari economice HDI si performante PSA-BMW, comportament rutier echilibrat

CONTRA

Pozitionarea indicatoarelor de bord deasupra volanului, toate dotarile interesante sunt optionale, zgomot al trenului de rulare spate peste denivelarile scurte

Citeste mai multe AICI!

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s