Test cu noul Opel Combo 2012-Motor diesel 1.3 CDTI de 90 CP

Noua masina nu se mai bazeaza pe modelul de clasa mica Corsa ci pe o platforma tehnica conceputa in exclusivitate pentru acest model.

Fata de generatie precedenta noul Combo II are o caroserie mult mai spatioasa si un tren de rulare mult mai eficinent atunci cand masina este in sarcina.

Modelul de fata este un Opel Combo 2012 care este echipat cu 7 locuri pentru pasageri, respectiv un model dedicat vacantei.Asemenea versiunii cargo si acest Combo 2012 reprezinta in prezent una dintre cele mai spatioase masini din acest segment din lume.

Inaltimea foarte mare a plafonului si latimea respectabila a caroserie fac viata din interior foarte comfortabila. Pana si cei doi pasageri de pe ultimul rand au o pozitie comfortabila in ciuda unui acces destul de stangaci pentru ultima bancheta.

Motorizare

Sub capota noua masina renuntat la vechiul diesel CDTI de 1.7 litri realizat de catre compania japoneza Isuzu. Noul motor este realizat de catre italienii de la Fiat si are o cilindree de 1.6 litri.

Putere maxima dezvoltata de acest propulsor este de 105 CP, iar momentul motor este de 290 Nm incepand cu o turatie de 1.500 rpm. Acest cuplu motor permite soferului un condus relaxant in mediul urban chiar si atunci cand masina este incarcata.

Modelul din acest test este echipat cu motorizare diesel CDTI de 1.3 litri care dezvolta o putere maxima de 90 CP si care ofera un moment motor de 200 Nm incepand cu o turatie de 1.500 rpm.

Cutia de viteze este de tipul manuala cu 5 rapoarte, ultima treapta fiind demultiplicata lung pentru a permite o viteza de croaziere cat mai mare in regim de atostrada.

In mediul urban masina de comporta admirabil insa asa cum este si normal daca vreti sa efectuati transporturi extraurbane echipa Autolatest recomanda achizitionarea motorului diesel de 1.6 litri sau chiar a celui de doi litri.

Cea mai buna motorizare pentru acest model ramane propulsorul de doi litri care dezvolta o putere maxima de 135 CP si un moment motor de peste 320 Nm.

Motoarele mici de 1.3 litri CDTI sunt recomandate doar pentru cei care utilizeaza masina in mediul urban.

PRO

Pret de achizitei foarte bun, motor diesel puternic si economic, spatiu interior foarte mare, tren de rulare comfortabil. Pentru o economie mai mare masina poate sa fie echipata cu sistemul Start&Stop.

CONTRA

Caroserie mare in mediul urban, pret mare al versiunii de top 2.0 CDTI, dotarile importante sunt optionale.

Citeste mai multe AICI!

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s