Test final cu Honda Civic GT 2012 1.8 140 CP

Chiar si asa, in acest moment exista in oferta celor de la Honda Trading ultima generatie de compacte Civic in versiunea de echipare GT. Acest lucru se traduce in viata reala printr-o sumedenie de dotari standard care se gaseau doare pe lista de optionale acum un an.

Final Edition Honda Civic GT 2012

Fanii marcii Honda inca nu doresc sa uite modelul Civic care a starnit cele mai multe reprosuri insa in egala masura si cea mai mare admiratie in Europa. Design-ul futurist si calitatea tehnica a masinilor Honda produse in Marea Britanie au facut din aceasta generatie de Civic o masina dorita chiar si de catre cei care au condus modele europene precum VW, Skoda sau Opel.

Cel mai important lucru al unei masini Honda este calitatea tehnica a masinii, respectic capcitatea celor de la Honda sa produca o masina foarte fiabila care ruleaza intr-o tara cu sosele de slaba calitate precum Romania. Motorizarea pe benzina continua sa fie pe primul loc la capitolul fiabilitate atat in testele ADAC din Germania cat si JD Power din SUA.

Motorizare

Sub capota masinii din acest test se ascunde o motorizare cunoscuta de cititorii Autolatest (vezi test-ul cu Civic Sedan 1.8 ) si care continua sa reprezinte cel mai bun motor de 1.8 litri Europa. Acesta a reusit sa-si pastreze cei 140 CP chiar si in momentul trecerii la normele de poluare Euro 5 datorita utilizarii sistemul de injectie I-VTEC.

Acesta functioneaza ca si acum 20 de ani cand a fost introdus pe modelul Integra in doua etape. Atunci cand se merge calm sistemul de injectie ofera suficienta putere motorului pentru a avea un consum relativ mic, insa cand este nevoie injectia intra in faza doi si ofera performante de top in apropierea de zona rosie.

Comportamentul unui motor Honda I-VTEC este atipic pentru cei care conduc masini cu propulsoare clasice aspirate, respectiv acesta da tot ce poate cand turatie creste peste 4.000 rpm.

In plus fata de aceasta motorul de 1.8 litri si 140 CP are o distributie pe lant care nu necesita schimbarea, respectiv costurile de intretinere sunt mult mai mici decat cele ale unui VW Golf sau Opel Astra.

Consum

Vechea poveste ca masinile cu transmisii automate consum mult mai mult decat cele cu transmisii manuale se vede din nou pusa in fata unei realitati crunte din orasele congestionate din Europa.

In Bucuresti intr-un stil de condus normal am reusit sa mergem cu Civic GT cu transmisia automata cu un consum mediu de 11.5 litri, cifra care nu este mica insa cu siguranta nu este nici foarte mare. Daca optam pentru un stil de condus sportiv lucrurile se schimba radical.

PRO

Imagine de marca, calitate de fabricatie, motor pe benzina foarte bun, motor pe benzina extrem de fiabil, cutie automata eleganta, performante rutiere foarte bune, consum scazut.

CONTRA

Design exterior si interior inca controversat, acces portbagaj datorita inaltimii spilerului spate, tren de rulare exact insa si foarte zgomotos, punte spate rigida

Citeste mai multe AICI!

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s