Test Drive in premiera cu noua Honda Accord 2.0i 2012

Honda este unul dintre cei mai importanti constructori de automobile din lume iar modelul sau de clasa medie Accord a devenit pe parcursul anilor un adevarat brand japonez.

Spunem brand, deoarece de fiecare data cand ne uitam peste un clasament al celor mai fiabile masini nu putem sa nu obervam constructorul japonez Honda si al sau model Accord.

Acesta este comercializat cu succes de mai bine de trei decenii atat pe indepartatele piete din Asia sau SUA cat si pe Batranul Continent. In momentul lansarii primei generatii de Accord in anul 1976 Honda a dorit sa realieze o masina care sa imbine atat luxul segmentul mediu cat si performantele motorizarilor pe benzina.

In prezent noua Honda Accord a primit recent un facelift exterior care aduce schimbari optice in partea frontala. Acum blocurile optice sunt de factura noua asemenea spoilerelui fata si a grilei radiatorului. In partea din spate designerii japonezi au schimbat putine lucruri la un design elegant si nu in ultimul rand eficient al modelului din 2008.

Interior

De fiecare data cand avem ocazia de a conduce o masina Honda si in special un Accord, suntem placut suprinsi de mentalitatea japonezilor. La interior totul este realizat extrem de bine, plansa de bord fiind construita din materiale rezistente precum spuma poliuretanica de cea mai buna calitate gasita si la modelele premium BMW, Audi sau Mercedes.

Aceasta mentalitate face constant ca un client Honda sa nu renunte la aceasta marca indiferent de noile aparitii ale concurentei.

Motorizare

Sub capota masinii din acest test se ascunde o motorizare pe benzina de doi litri care dezvolta o putere maxima de 156 CP la o turatie de 6.300 rpm.

Acest propulsor dispune de sistemul de admisie i-VTEC si permite propulsorului sa atinga un moment motor de 192 Nm la o turatie de 4.100 rpm.

In viata de zi cu zi motorul se comporta normal cand se aplica un stil de condus calm, insa cand este nevoie de reprize soferul este sfatuit de echipa Autolatest sa duca turatia pana in zona rosie a turometrului. Acest stil de condus displace celor care sunt fani motorizari diesel insa arata din nou latura sportiva a celor de la Honda.

Pe scurt trebuie sa spunem ca in treapta a doua masina merge cu o viteza maxima de 110 km/h, iar pentru a mentine in trafic un tempo alert turatia nu trebuie sa scada sub zona de 4.000 rpm. Sistemul i-VTEC este senzational peste aceasta turatie cand face din acest Accord cu o greutate destul de mare la gol o masina sportiva.

Cine nu este satisfacut de acest 2.0 poate alege oricand fratiorul mai mare de 2.4 litri care echipeaza si Accord-ul din SUA.

Consum de combustibil

Asa poate cum nu era normal (motor aspirat pe o berlina cu o greutate la gol de peste 1.5 tone)motorul celor de la Honda este un adevarat performer la capitolul consum de benzina, noi reusind pe parcursul a peste 400 de km sa afisam o medie in Bucuresti de 9.6 litri pentru 100 de km.

Cand se aplica un condus sportiv consumul creste pana in zona a 12-13 litri/100 de km. In mediu extraurban la o viteza constanta de 100 km/h Accord 2.0 i-VTEC consuma in medie 6-6.5 litri.

PRO

Imagine de marca de top, una dintre cele mai fiabile masini din lume, calitate de fabricatie de top, echipamente standard bune, motorizare aspirata cu distributie pe lant economica

CONTRA

Pretul versiunii de top Executive, tren de rulare oarecum zgomotos pe soselele din Romania, dotarile interesante sunt optionale, operare complicata a sistemului de navigatie

Citeste mai multe AICI!

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s