Primele impresii despre noul Renault Grand Scenic 2012 1.6 dCI

Renault este recunoscut drept initiatorul segmentului MPV compact in Europa iar noua masina Grand Scenic este in continuare una care detine suprematia pe aceasta piata datorita avansului tehnologic atins si a unei motorizari diesel care pur si simplu lasa in urma concurentii TDI, TDCI sau HDI.

Evolutia lui Scenic 

De fiecare data cand spui Scenic spui de fapt o masina ideala pentru transportul a pasagerilor intr-o caroserie spatioasa care nu are dimensiuni foarte mari. Prima generatie de Megane Scenic era de fapt un compact Megane care a suferit schimbari radicale la capitolul caroserie.

De aceasta data masina avea o inaltime mult mai mare decat cea a unui model normal insa spatiul oferit pasagerilor ajungea sa depaseasca chiar si oferta masinilor premium din gama estate.

In plus fata de aceasta, noul pe atunci Megane Scenic avea sa aduca in segmentul compact solutia de variabilitate oferita de fratiorul sau mai mare Espace prin oferirea a trei scaune individuale pentru pasagerii din spate.

Cea de-a doua generatie de Scenic avea sa ofere la randul sau o versiune cu ampatamentul marit pe nume Grand Scenic. Aceast model avea in plus inca doua locuri in portbagaj, locuri care din pacate nu se adresau decat celor de statura mica sau copiilor.

Grand Scenic 2012-Evolutia continua

Masina din acest test drive se numeste simplu Grand Scenic si reprezinta in acest moment o solutie exemplara pentru cei care doresc un MPV compact de mari dimensiuni insa care sa nu aibe un pret de achizitie de peste 25.000 euro.
Fanii Renault o sa recunoasca din punct de vedere al design-ului si aceasta noua generatie de Grand Scenic, model care ofera in premiera in acest segment si o reala tenta premium.

De aceasta data noua masina ofera in premiera un interior proiectat special pentru nevoile oamenilor care calatoresc pe distante foarte lungi, plansa de bord benefeciind de multiple spatii de depozitare.

Calitate de fabricatie

Calitativ noul Grand Scenic este cu adevrat o masina care poate sa ridice pretentii de segment superior datorita faptului ca de aceasta data din toata punctele de vedere masina este premium.

Spunem premium deoarece atat din punct de vedere al calitatii de fabricatie cat si al calitatii percepute noua generatie exceleaza. De fiecare data cand ne urcam la bord suntem intampinati de o plansa de bord realizata in totalitate din spuma poliuretanica foarte buna. Calitatea perceputa nu se opreste la plansa de bord ci continua si la tapiteria de piele si fetele de usi.

Din punct de vedere al echipamentelor high-tech putem sa amintim cele doua sunroof-uri unde primul este escamotabil complet, si la o paleta larga de gadget-uri de ultima generatie precum sistemul de navigatie, senzorii de parcare sau frana de mana electrohidraulica.

Soferul primeste cele mai bune conditii prin echiparea scaunului sau cu, comenzi electrice plus trei pozitii de memorare.

Pasagerii din spate nu au o instalatie de aer conditionat automata, insa benefeciaza de doua aeroatoare integrate in montantii B. Cei de pe ultimul rand au un grad de confort mai mic insa si acestia au cate doua suporturi de bauturi integrate in partea laterala

In total nota Autolatest pentru interiorul masinii se apropie de 9.8 datorita unui grad de confort foarte mare si al echipamentelor de top.

CITESTE TEST-ul COMPLET AICI!

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s