Drive test cu noua utilitara Ford Transit Custom 2.2 TDCI 100 CP 2012

Saptamana aceasta am avut intr-un test amplu cea mai importanta masina utilitara noua din Europa care este evident noul Ford Transit Custom.

Test Drive in premiera nationala cu noul Ford Transit Custom Kombi 2012-Welcome to the future of transport

Spunem cea mai importanta si pentru faptul ca este pentru prima data cand apare un concurent real al modelelor Renault Trafic si VW Transporter T5.

Ei bine masina aceasta nu doar ca este o premiera nationala ci este prima masina din segmentul utilitar care vine sa creeze o mica revolutie intr-o clasa dominata clar pana acum de marcile VW si Renault, un segment care nu a mai vazut o premiera de cativa ani buni.

REVOLUTIA TRANSIT CUSTOM 2012

Spunem din start ca este vorba de o revolutie in segmentul utilitarelor pentru ca acest nou Transit pe al sau nume Custom este o masina care vine sa schimbe complet un segment dominat de vehicule bune, insa care nu exceleaza la capitolul siguranta, echipamente si de ce nu design.

Ford Motor Compnany a decis in urma cu 3 ani sub conducerea lui Alan Mulally sa creasca prezenta brand-ului Transit in Europa, insa sa comercializeze si pentru pentru prima data aceasta masina in SUA. Daca pana acum cativa ani Ford USA avea doar un singur vehicul utilitar pe nume Econoline ( utilitara cu sasiu separat si motorizari V8 pe benzina) anul acesta Ford a inceput comercializarea micutul Transit Connect pentru America, model care a fost fabricat pentru putin timp in format CKD si in noua uzina Ford de la Craiova.

Noul Custom este o masina realizata pentru a se comercializa cu succes atat in SUA cat si in Europa sau Extremul Orient, o masina utilitara mondiala a celor de la Ford asa cum a fost modelul Mondeo de acum 15 ani.

test-drive-in-premiera-nationala-cu-noul-ford-transit-custom-kombi-2012-welcome-to-the-future-of-transport-45981

DESIGN

Pentru a avea o sansa in lupta cu Renault Trafic sau VW Transporter T5 Ford a dezvoltat o noua platforma tehnica pentru acest Custom, platforma care trebuie sa ofere performante utilitare similare cu cele ale concurentei insa si un comportament rutier superior.

Acest Transit Custom este prima utilitra din segmentul 1 tonner care ofera o caroserie cab forward, adica o caroserie cu o linie a designu-ului mult impinsa spre partea frontala.

Avantajele acestei caroserii se regasesc cel mai bine la interior unde soferul benefeciza de un post de conducere mult mai apropiat de cel al unui vehicul normal decat de unul al utilitarelor clasice. Parbrizul este impins mult in fata iar rotile anterioare sunt pozitionat aproape sub portiere, detalii care anunta o pozitie la volan extrem de confortabila.

Plansa de bord este la randul sau de factura noua si prezinta multe gadget-uri greu de intalnit la modelele concurente. Aici putem sa amintim utilizarea pentru prima data a unui sistem Lane Departing Warning System care anunta soferul prin vibratii in coloana de directie atunci cand depaseste marcajele soselei fara a semnaliza.

In rest avem o instalatie de aer conditionat manuale eficienta in fata, insa care nu prea face fata pentru pasagerii din spate atunci cand temperatura scade sub -15 grade celsius din acest test drive.

CITESTE MAI MULTE AICI!

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s