Test in premiera nationala cu noul Ssangyong Korando facelift 2014

In urma cu ceva vreme echipa Autolatest a fost invitata in premiera in Romania sa testeze ultima masina a celor de la Ssangyong.

Premiera Nationala-Test Drive cu noul Ssangyong Korando Facelift 2013 e-XDi200 175 CP

Aceasta se numeste Korando si reprezinta de fapt un amplu facelift aplicat modelului comercializat cu succes in toata lumea incepand cu anul 2010.

UN NOU LOOK PENTRU ANUL 2014

De fiecare data cand vorbim de masinile produse de catre Ssangyong trebuie sa avem ceva de argumentat atunci cand vine vorba de elementul optica exteriora.

Ei bine si de aceasta data marca din Coreea reuseste sa se diferentieze de modelele concurente insa printr-un design elegant cu multe elemente premium pentru un SUV compact.

In primul rand trebuie spus ca noul Korando 2013 este o masina care a suferit modificari substantiale la capitolul optica datorita noii strategii de promovare a masinilor Ssangyong pe toate pietele.

Acum Ssangyong trebuie sa devina unul dintre cei mai importanti fabricanti de autovehicule cu transmisie integrala din lume, iar specificul viitoarelor modele este strans legat si de componenta premium.



Noul Korando 2013 facelift nu mai este un simplu SUV compact, ci chiar un SUV premium pentru ca ofera in prezent cea mai buna calitate de fabricatie din segment, cele mai bune performante off road si nu in ultimul rand un diesel puternic extrem de economic.

CARE SUNT SCHIMBARILE PENTRU KORANDO 2014

De fiecare data cand vorbim de un facelift putem spune ca cei care construiesc masina au dorit sa prelungeasca viata produsului, si nu in ultim rand sa remedieze eventualele probleme survenite la capitolul tehnica.

Cei de la Ssangyong nu au realizat doar un simplu facelift masinii, ci au schimbat atat de multe elemente la caroseria deja cunoscuta incat putem spune ca pur si simplu avem de fata un Korando 2014 complet nou.

Daca anul trecut masina avea o calitate de fabricatie medie in acest segment, acum gasim la interior o noua plansa de bord realizata din spuma poliuretanica de cea mai buna calitate ( este chiar la nivelul masinilor premium din segmentele superioare), o ergonomie imbunatatita si multe elemente acoperite cu piele pentru a da un look premium masinii.

Tot la interior pasagerii din spate benefeciaza de cele mai confortabile locuri din clasa SUV compact, iar bancheta spate culisanta ofera de asemenea un spatiu interior asemanator cu cel din masinile SUV din clasa mare.

Antifonarea caroserieie a fost mult imbunatatita, iar motorul diesel a fost montat pe un nou sistem de prindere care anuleaza aproape complet vibratiile propulsorului.

CITESTE MAI MULTE AICI!

 

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s