Primul test drive cu noua Toyota Hilux Invincible 2014

Toyota este cel mai mare constructor de automobile din lume, iar modelul Hilux este regele masinilor pick-up de talie medie in Europa.

Primul test in Romania cu noua Toyota Hilux Invincible Edition 2.5 D4D 2014

Sa spui acest lucru din punct de vedere al jurnalismului nu este usor, insa dupa ce testezi mii de km toate aceste masini din segmentul pick-up la sfarsitul zilei nu poate exista decat un castigator.

Acesta se numeste Toyota Hilux pentru ca aceasta masina vine pe piata sa ofere o caracteristica care nu prea se regaseste la masinile concurente, respectiv un respect desavarsit pentru cel din spatele volanului fie ca ne aflam pe un drum pietruit in sarcina fie ca ne uitam pe caietul de revizii.


Pur si simplu sa spui despre un Hilux ca este inca un pick-up din cele cateva din acest segment este oarecum o mica blasfemie pentru simplu fapt ca Hilux nu mai este de ceva vreme doar un simplu model Toyota, ci este un brand de sine statator.

Sa auzi ca o Toyota are ceva probleme tehnice nu mai este demult un lucru imposibil, insa sa auzi ca am vazut un Hilux stricat pentru ca japonezii nu au conceput tehnic aceasta masina cum trebuie este aproape imposibil.

DE CE HILUX SI NU CONCURENTA?

Ei bine, aceasta masina se gaseste pe piata de ani buni de zile si conform statisticilor modelul este o reusit din toate punctele de vedere. Mai mult decat tehnic o Toyota Hilux exceleaza pentru ca dispune doar de doua motorizari diesel D-4D care sunt performante si care ofera un consum redus de combustibil.


Motorul cel mai apreciat de clientii de Hilux este cel de fata, respectiv un clasic 2.5 D-4D care s-a regasit si pe vechea generatie insa si pe gama de utiliate Hiace care din pacate nu se mai comercializeaza pentru piata din Europa.

Puterea maxima a motorului celor de la Toyota este de 144 CP care ofera un moment motor de 343 Nm incepand cu o turatie reala de 1600 rpm.



Despre puterea maxima nu putem spune ca exceleaza pentru ca exista suficiente modele concurente mai puternice, insa putem spune ca Toyota este singura care a reusit sa ofere un comportament elegant al motorizarii si al transmisiei indiferent de modul in care este operata aceasta masina.



Daca vrei sa mergi 4×4 4Low cu 1 tona in spate motorul reactioneaza prompt si ofera un comportament mai mult decat adecvat soferului, iar daca vrei sa mergi cu o viteza de 130 km/h pe autostrada aceelasi motor reuseste sa consume doar 7.4 litri pentru fiecare 100 de km.
Cutia de viteze clasica cu doar 5 trepte este cunoscuta de la mai vechile Land Cruiser si este conform zicalei „nermuritoare”.

Consumul afisat de acest model este de 9.9 litri in mediul urban din Bucuresti si doar 6.9 litri atunci cand se merge in regim extraurban. Evident cand masina este in sarcina consumul creste in medie cu pana la 1 litru.

Conform unui test drive mai vechi echipa Autolatest a reusit sa parcurga peste 1.000 de km cu un singur plin cu un model Hilux dotat cu aceast motorizare de 144 CP.

Aceasta reusita este de admirat daca tinem cont de faptul ca in general un model pick-up este foarte greu are anvelope nu tocmai eco si dispune de o aerodinamica care nu a fost gandita pentru un consum mic de cumbustibil.

CITESTE MAI MULTE AICI!

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s