Primul test drive cu noul Suzuki S-Cross 1.6 Allgrip 2014

Masina din acest test drive este una cu totul speciala.

Primul test drive cu noul Suzuki S-Cross 2014 Allgrip- Singurul crossover 4x4 din Romania

Spunem speciala pentru ca in Romania marca Suzuki nu are o imagine de marca la nivelul concurentilor europeni, insa produsele japonezilor primesc aproape de fiecare data note maxime.

Un caz aparte este si acest nou Suzuki care vine pe piata intr-un segment relativ „timid” insa care dovedeste faptul ca Suzuki este unul dintre putinii constructori de automobile specialisti in constructia de masini cu tractiune integrala.

CE ESTE NOUL S-CROSS 2014?

Ei bine, pentru a raspunde la aceasta intrebare nu trebuie sa uitam modelele precedente precum Liana 4×4 sau SX4, masini care au dovedit capacitati incredibile atat pe sosea cat si in mediul off road.

Spunem aceasta pentru ca europenii au luat in ultimele decenii in deradere aceasta marca, iar in realitate clientii de Suzuki nici macar nu vor sa auda de modele produse de VW, Renault sau Fiat.

De Ce? Raspunsul este simplu si la obiect, respectiv masinile Suzuki nu sufera de complexele tipice marcilor europene, adica nu cauta sa fie ceea ce nu sunt.

In viata reala un Suzuki este o masina onesta cu proprietarul sau, si mai putin prietenoasa cu dealerul marcii pentru simplu fapt ca o masina Suzuki NU SE STRICA.

Noul S-Cross este la randul sau o masina Suzuki, adica una care are toate sansele sa nu viziteze prea curand un service cu defectiuni, insa acest S-Cross este si primul Suzuki care are o imagine complet noua.

DESIGN


Noul S-Cross este un SUV de talie compacta care este mai mare decat vechiul SX4 si care reuseste sa reprezinte un concurent de seama pentru modele mult laudate precum Nissan Qashqai sau de ce nu nationala Dacia Duster facelift.

Spatiul interior este peste media clasei, locul pentru pasageri fiind extrem de bine gandit pentru o calatorie confortabila chiar si cand masina merge pe distante mari.

In spate pasagerii stau exemplar, iar volumul portbagajului este corect.

O TRANSMISIE 4×4 DEMNA DE LAUDAT!


Noul model face parte din segmentul SUV ( nu crossover asa cum vor concurentii sa-l catalogheze) pentru ca S-Cross dispune de una dintre cele mai bune transmisii integrale din segment.

Modul AUTO, LOCK si de ce nu SPORT sunt ingrediente care nu prea sunt intalnite in acest moment nici marca la transmisiile 4×4 ale unor nume mari din segment. Pe sosea acest S-Cross se comporta admirabil pentru ca noua transmisie transfera puterea spre puntea fata intr-un mod spectaculos.

In orice viraj transmisia celor de la Suzuki reactioneaza prompt si ofera cea mai buna aderenta soferului.

Modul LOCK aduce masinii toata experienta celor de la Suzuki, adica modelul se descurca admirabil chiar si cand aderenta este precara. Noi recunoastem ca nu am reusit sa-l oprim pe acest S-Cross chiar daca am iesit in afara soselei pe zone indicate doar pentru un fratior precum Jimny cu reductor si diferential blocabil.

Aproape de fiecare data cand am pasit in afara soselelei acest S-Cross ne-a oferit o siguranta tipica marcii si in special tipica masinilor Suzuki cu reale capacitati off road.

MOTORIZARE CLASICA JAPONEZA

CITESTE MAI MULTE AICI!

 

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s