Test de final de cariera cu Nissan Pathfinder V6 dCI de 241 CP 2014

test drive pathfinder 2014, drive test pathfinder v6, v6 dci nissan, distributie lant navara v6, motor renault v6 nissan, pret achizitie, garda la sol, caseta de reductie pathfinder, 0-100 km/h, viteza maxima pathfinder v6 dci, consum real pathfinder v6 dci, pathfinder vs landcruiserNissan este recunoscut de toata lumea drept unul dintre constructorii de automobile specialisti in fabricarea de masini cu tractiune 4×4.

Istoria Nissan in acest domeniu nu poate sa fie contestata de nimeni cand ne aducem aminte de masini precum Patrol, X-Trail sau Qashqai.

Una dintre cele mai putin cunoscute modele cu tractiune integrala din gama celor de la Nissan se numeste Pathfinder si este conform structurii sale tehnice un model off-road veritabil.

ULTIMUL PATHFINDER VERITABIL!

test drive pathfinder 2014, drive test pathfinder v6, v6 dci nissan, distributie lant navara v6, motor renault v6 nissan, pret achizitie, garda la sol, caseta de reductie pathfinder, 0-100 km/h, viteza maxima pathfinder v6 dci, consum real pathfinder v6 dci, pathfinder vs landcruiserSpunem veritabil pentru ca aceasta specie de masini este pe cale de disparitie din Europa, acestea fiind inlocuite de modele SUV cu o caroserie autoportanta mult mai usoare si economice.

Masina din acest test se numeste Pathfinder si este ultimul model 4×4 care inca foloseste solutia clasica sasiu separat + caroserie.

Acest lucru inseamna ca Pathfinder este extrem de capabil in mediul off road datorita sasiului separat, denivelarile mari fiind absorbite fara probleme de sasiu, iar rezistenta masinii este mult imbunatatita in timp.

Cine vrea sa vada exact ce poate un Pathfinder trebuie sa iasa in mediul off road, sa cupleze modul 4High al transmisiei clasice si sa intre in cele mai adanci vai. Modul in care un model off road veritabil face fata unui teren accidentat ne face sa uitam repede orice masina din categoria SUV.

 

CEL MAI PUTERNIC DIESEL DIN SEGMENT ESTE UN dCI!

test drive pathfinder 2014, drive test pathfinder v6, v6 dci nissan, distributie lant navara v6, motor renault v6 nissan, pret achizitie, garda la sol, caseta de reductie pathfinder, 0-100 km/h, viteza maxima pathfinder v6 dci, consum real pathfinder v6 dci, pathfinder vs landcruiserCand am deschis capota motorului pur si simplu am realizat cat de greu a fost pentru cei de la Nissan sa monteze un V6 dCI acest model. Sumedenia de furtunase si cabluri aproape face nevazuti cei 6 cilindri de forta, motor nu doar puternic insa si foarte rafinat.

Pe fisa tehnica cei de la Nissan spun simplu si fara prea multe detalii V6, 2993 cmc, 231 CP si 550 Nm, cifre care deja creeaza probleme in ograda celor de la Toyota, Volkswagen, Ford sau Mitsubishi.

Sa montezi un diesel de peste 230 de CP pe un model off road veritabil este oarecum o mica nebunie, insa corect una binemeritata pentru un segment auto blamat de motorizari arhaice.

Cei peste 550 de Nm sunt dezvoltati inca de la o turatie de 1.750 rpm, exact acolo unde un motor de BMW sau de Mercedes ofera doar 400 de Nm.

test drive pathfinder 2014, drive test pathfinder v6, v6 dci nissan, distributie lant navara v6, motor renault v6 nissan, pret achizitie, garda la sol, caseta de reductie pathfinder, 0-100 km/h, viteza maxima pathfinder v6 dci, consum real pathfinder v6 dci, pathfinder vs landcruiserSpunem aceasta pentru ca un Pahtfinder V6 nu este doar un concurent pentru putinele masini off road veritabile, ci si pentru marile si mult laudatele SUV-uri premium care ofera mai nou motoare diesel cu 4 cilindri la o greutate la gol de aproximativ 2 tone.

Pe sosea un Pathfinder V6 tine piept si invinge de multe ori chiar si un BMW X5, Audi Q7 sau un Range Rover prin simplu fapt ca este de multe ori mult mai usoar (exemplu: -300 de kg fata de un Range Rover), si este echipat cu una dintre cele mai bune transmisii automate din lume, cea cu 7 trepte Aisin de la gama Infiniti (marca de lux a celor de la Nissan).

test drive pathfinder 2014, drive test pathfinder v6, v6 dci nissan, distributie lant navara v6, motor renault v6 nissan, pret achizitie, garda la sol, caseta de reductie pathfinder, 0-100 km/h, viteza maxima pathfinder v6 dci, consum real pathfinder v6 dci, pathfinder vs landcruiser

PRO

 

Ultimul Off Road Veritabil Nissan

Garda la sol mare

Motor V6 diesel puternic si economic

Distributie pe lant

Cutie automata cu 7 trepte performanta si extrem de fiabila

Valoare de revanzare mare

Made in Europe

 

CONTRA

Pret de achizitie foarte mare

Ultimele doua locuri greu de utilizat

Comportament usor imprecis pe sosea

Costuri de intretinere mari

 

 

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s