Test drive cu noul Renault Clio GT Line 1.5 dCI 90 CP 2014

test drive clio gt line 2014, test cu clio gt line, consum clio gt line dci , gt line 90 cp, cutie edg getrag clio gt line, pret clio gt line, 0-100 km/h, viteza maxima gt line, autolatest test clio gt line , teste auto clio gt line 2014, drive test, test in ro clio gt lineMasina din acest test drive pare la prima vedere un simplu Renault Clio, insa daca ne uitam mai atent nu putem sa nu obervam foarte multe elemente care anunta din start prezenta unui Clio RS.

In realitate nu am testat un Clio RS de 200 CP, ci doar un Clio dCI care are cateva elemente optice care fac din aceasta masina una cu totul speciala.

Este vorba de primul test drive in Romania cu noul Clio care a primit pachetul GT Line 2014.

CEL MAI ECONOMIC CLIO REALMENTE SPORTIV

test drive clio gt line 2014, test cu clio gt line, consum clio gt line dci , gt line 90 cp, cutie edg getrag clio gt line, pret clio gt line, 0-100 km/h, viteza maxima gt line, autolatest test clio gt line , teste auto clio gt line 2014, drive test, test in ro clio gt lineDe fiecare data cand vorbim de o masina sport construita de Renault trebuie sa aducem aminte de modele precum Clio RS, Clio GT sau Clio V6. Masina de fata poarta numele de Clio GT pentru ca este o masina speciala care a primit modificari substantiale din partea celor de la Renault Sport.

Pentru a face acest model unul extrem de important francezii au decis ca trebuie sa construiasca o masina extrem de economica insa care sa beneficieze de o sportivitate reala asemenea fratiorului sau Clui RS.

La capitolul economie avem sub capota o motorizare arhicunoscuta diesel, un clasica 1.5 dCI de 90 CP care dezvolta un moment motor de 220 Nm incepand cu 1.750 rpm.

Acest detaliu tehnic inseamna ca masina consuma in oras doar 6.5 litri si doar 3.4 litri in mediul extraurban. De fapt cu un rezervor plin cu 45 de litri masina este capabila sa mearga fara problemepeste 1.200 km.

PACHETUL GT LINE PENTRU GAMA CLIO

test drive clio gt line 2014, test cu clio gt line, consum clio gt line dci , gt line 90 cp, cutie edg getrag clio gt line, pret clio gt line, 0-100 km/h, viteza maxima gt line, autolatest test clio gt line , teste auto clio gt line 2014, drive test, test in ro clio gt lineInca de la prima vedere asa cum am mentionat masina aceasta pare ca este un Clio RS insa in realitate nu avem sub capota decat un diesel economic.

De vina pentru aceasta este pachetul GT Line care aduce in premiera un nou look exterior, un nou spoiler fata cu sistemul LED montat in zona proiectoarelor si un spoiler spate care dispune de un mic difuzor aerodinamic.

In plus fata de acestea sistemul de evacuare are o toba finala sport care este amenintatoare pentru modelele concurente precum VW Polo sau Peugeot 208.

COMPORTAMENT RUTIER GT LINE

test drive clio gt line 2014, test cu clio gt line, consum clio gt line dci , gt line 90 cp, cutie edg getrag clio gt line, pret clio gt line, 0-100 km/h, viteza maxima gt line, autolatest test clio gt line , teste auto clio gt line 2014, drive test, test in ro clio gt lineCea mai placuta supriza la aceasta masina este trenul de rulare care este setat sa ofere soferului un feeling sportiv al masinii atunci cand se merge sportiv.

Garda la sol este mai mica, iar setarea amortizoarelor anunta un comportament apropiat de cel al fratiorului sau Clio RS.

In plus fata de acesta suspensia lui GT Line este mai permisiva atunci cand se merge pe soselele din Romania, detaliu care face din condusul unui GT Line mult mai placut decat condusul in Romania a unui RS.

EDC MODIFICAT DE RENAULT SPORT

O alta caracteristica care este imbunatatita este cutia de viteze germana Getrag care poarta denumirea EDC.

test drive clio gt line 2014, test cu clio gt line, consum clio gt line dci , gt line 90 cp, cutie edg getrag clio gt line, pret clio gt line, 0-100 km/h, viteza maxima gt line, autolatest test clio gt line , teste auto clio gt line 2014, drive test, test in ro clio gt lineAceasta are doua ambreiaje pentru a schimba vitezele mult mai eficient decat o face o transmisie manuala clasica cu 5 trepte tipica unui Clio dCI.

Pe acest GT Line electronica transmisiei este modificata pentru a avea un raspuns mult mai rapid in modul sport, chiar daca motorul diesel nu dezvolta o putere maxima considerabila.

In modul economic cutia schimba vitezele fara probleme, insa trecuta in modul sport transmisia EDC ofera o schimbare a treptelor aproape brutala in zona rosie a turometrului.

In urma celor peste 500 de km am constantat ca masina se comporta mai sportiv in modul normal decat in cel sport pentru ca plaja de turatie a diesel-ului dCI este de 3.500 rpm, in timp ce in modul sport transmisia atinge valori de peste 4.000 rpm.

Asadar, daca vrei sa mergi si mai sportiv lasa transmisia in modul normal.

test drive clio gt line 2014, test cu clio gt line, consum clio gt line dci , gt line 90 cp, cutie edg getrag clio gt line, pret clio gt line, 0-100 km/h, viteza maxima gt line, autolatest test clio gt line , teste auto clio gt line 2014, drive test, test in ro clio gt line

PRO

Imagine sportiva a unei masini economice

Motor dCI extrem de economic

Look asemanator cu cel al lui Clio RS

Tren de rulare sportiv

Noi jante din aliaj asemenea sistemului de franare

Valoare mai mare de revanzare

 

CONTRA

Pret mare de achizitie

Motor dCI prea slab ca performante

 

 

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s