Test in premiera cu noua Toyota Auris II Hybrid 2015

Titlul de Cea mai Fiabila masina din lume a fost acordat masinii de fata de catre celebra revista germana AutoBild.

Acestia au parcurs in doar 4 luni peste 50.000 de km cu modelul de fata dupa care acesta a fost complet dezmembrat pentru a se vedea uzurile diferitelor componente.

#testaurishybrid, #testdriveauris, #noulauris2015, #drivetestauris, #testconsumauris, #testinroauris2015, consum auris hybrid2015, test drive auris 2015, motoare auris hybrid 2015, primul test auris hibrid 2015, pret achizitie auris hibrid, oferte auris hibrid, valoare de revanzare

Rezultatul a fost unul putin asteptat de intreaga presa germana, respectiv modelul Auris Hybrid este cea mai fiabila masina testata in intreaga istorie a celor de la AutoBild Germania.

Cu aceste detalii in fata incepem un test drive care se anunta interesant prin simplu fapt ca masina hibrida a celor de la Toyota este ajunsa la maturitate ( acum testam generatia II de Auris Hybrid), o masina care este comercializata nu doar pentru fanii ecologisti ci chiar si pentru cei care doresc sa renunte la modelele diesel.

CAROSERIE

#testaurishybrid, #testdriveauris, #noulauris2015, #drivetestauris, #testconsumauris, #testinroauris2015, consum auris hybrid2015, test drive auris 2015, motoare auris hybrid 2015, primul test auris hibrid 2015, pret achizitie auris hibrid, oferte auris hibrid, valoare de revanzare

Fata de cunoscutul Auris cu motoare pe benzina si diesel acest Hybrid nu prea difera cu mare lucru.

Un ochi avizat are sanse sa sesizeze o noua grila a radiatorului si un nou set de jante din aliaj dedicate modelului cu doua motorizari din acest test.

#testaurishybrid, #testdriveauris, #noulauris2015, #drivetestauris, #testconsumauris, #testinroauris2015, consum auris hybrid2015, test drive auris 2015, motoare auris hybrid 2015, primul test auris hibrid 2015, pret achizitie auris hibrid, oferte auris hibrid, valoare de revanzare

La interior plasa de bord este identica cu singura diferenta sesizabila in zona consolei centrale care integreaza acum micutul joystick imprumutat de la fratiorul Prius III.

De asemenea si cele trei butoane ale sistemului hibrid sunt de factura noua la acest interior in comparatie cu un Auris de volum. Calitativ masina este foarte buna, respectiv plansa de bord este construita dintr-o spuma poliuretanica de buna calitate, iar fetele de usi si scaunele au o noua ergonomie.

DE CE ESTE FIABIL UN AURIS HYBRID?

 

………………..

CITESTE MAI MULTE AICI

 

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s