Primul test drive cu noul Renault Koleos 2.0 dCI 175 CP 2014

Alianta Renault-Nissan a dat nastere in urma cu ceva vreme a unei masini suprinzatoare, un SUV modern care se produce in Coreea de Sud.

Lansata oficial in urma cu ceva vreme modelul Samsung avea sub capota o motorizare pe benzina de origine un 4 in linie de 2.5 litri si 170 CP, aceelasi motor care echipa si vechiul Nissan X-Trail. Masina pentru Asia a avut un succes de proportii chiar si pe piete precum cea din Federatia Rusa mare consumatoare de modele SUV pe benzina.

#testkoleos2014, #testdriveautolatest, #testeautokoleos, test drive noul koleos, drive test renault kolos 2015, test consum kolos, test in premiera kolos 2014, motor dci kolos, distributie lant kolos, garda la sol koleos, cutie aisin kolos, transmisie 4x4 koleos, koleos coreea, samsung qm5, 0-100 km/h, pret achizitie koleos 2015

Versiunea pentru Europa este in schimb complet diferita pentru simplu fapt ca un Renault trebuie sa se adreseze unei alte clientele in comparatie cu un model Nissan.

CAROSERIE 

Noul Koleos 2014 este un SUV in toata puterea cuvantului, respectiv are o caroserie spatioasa si extrem de bine gandita pentru comfortul pasagerilor iar nivel de echipare este mult peste media concurentei germane.

Inca din primii km nu putem sa nu observam faptul ca acest Renault are o tenta de masina premium, atat din punct de vedere al calitatii de fabricatie cat si al feeling-ul general de masina cu pretentii.

#testkoleos2014, #testdriveautolatest, #testeautokoleos, test drive noul koleos, drive test renault kolos 2015, test consum kolos, test in premiera kolos 2014, motor dci kolos, distributie lant kolos, garda la sol koleos, cutie aisin kolos, transmisie 4x4 koleos, koleos coreea, samsung qm5, 0-100 km/h, pret achizitie koleos 2015

Comfortul interior este mult superior orcarui model Renault din actuala gama pentru Europa, pasagerii fiind inconjurati de tehnologie de ultima generatie si un know-how francez de cea mai buna calitate cand vorbim de comfort in general.

Masina aceasta nu arata premium deloc, insa dispune de multe elemente tipice intalnite doar la masinile cu pretentii din aceasta clasa, masini care au preturi de achizitie mult peste 40.000 euro.

CALITATE DE FABRICATIE 

Noi cei de la Autolatest am privit toate masinile la acest capitol din doua puncte de vedere, cel al calitatii de fabricatie (asamblarea in general) si cel al calitatii percepute ( materialele din care este construit interiorul), iar cand dam un verdict pentru Kolos masina aceasta castiga note foarte bune la ambele capitole.

#testkoleos2014, #testdriveautolatest, #testeautokoleos, test drive noul koleos, drive test renault kolos 2015, test consum kolos, test in premiera kolos 2014, motor dci kolos, distributie lant kolos, garda la sol koleos, cutie aisin kolos, transmisie 4x4 koleos, koleos coreea, samsung qm5, 0-100 km/h, pret achizitie koleos 2015

MOTORIZARE dCI de 175 CP

Sub capota masina de fata primeste o motorizare diesel clasica dCI de doi litri care dezvolta o putere maxima de 175 CP. Motorul acesta se gaseste pe toate masinile Nissan cu pretentii si a demonstrat pe parcursul anilor ca este o motorizare extrem de fiabila chiar si cand masinile depasesc granita de 200.000 de km.

 

CITESTE TESTUL COMPLET AICI!

 

 

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s