Test drive cu noul Megane RS Trophy 2015 de 275 CP-O sportiva pur-sange

Acest test drive poate incepe fara nici un menajament prin a arata care este imaginea de care se bucura Renault Sport in Europa.

Ei bine toata lumea stie ca numele icon in cazul masinilor sport de clasa mica si compacta sunt VW Golf GTI sau Peugeot 205 RS, insa putina lume inceaca sa recunoasca faptul ca atat VW cat si PSA se „inchina” in fata sportivelor produse de catre departamentul independent denumit Renault Sport.

test drive Noul Megane RS Trophy 2015, Noul Megane RS Trophy 2015 review romania, essai Noul Megane RS Trophy 2015, 0-100 Noul Megane RS Trophy 2015, max speed Noul Megane RS Trophy 2015, drive test Noul Megane RS Trophy 2015, consum Noul Megane RS Trophy 2015, pret achizitie Noul Megane RS Trophy 2015, test circuit Noul Megane RS Trophy 2015, cea mai sportiva compacta, putere reala Noul Megane RS Trophy 2015, dyno Noul Megane RS Trophy 2015, akrapovic Noul Megane RS Trophy 2015, sunet toba akrapovikc, evacuare megane rs akrapovikc, pret achizitie Noul Megane RS Trophy 2015

Tot ceea ce iese de aici si poarta semnatura Renault Sport trebuie sa reprezinte ceea ce este mai bun fie ca ne raportam la capitolul motorizari sau ca privim masinile din puncte de vedere al design-ului exterior agresiv.

CE INSEAMNA RENAULT SPORT?

La aceasta intrebare trebuie sa raspunda cel mai bine cei care au condus in anii 80 un 5 Turbo sau in anii 90 un Clio RS Trophy, masini care au socat realmente in Germania prin sportivitatea de care au data dovada.

In prezent Renault Sport nu mai este un brand anonim in ciuda unei mentalitati inca eronate din Romania care anunta ca masini precum Golf GTI sau Polo GTI sunt cele mai sportive de pe piata din Europa.

test drive Noul Megane RS Trophy 2015, Noul Megane RS Trophy 2015 review romania, essai Noul Megane RS Trophy 2015, 0-100 Noul Megane RS Trophy 2015, max speed Noul Megane RS Trophy 2015, drive test Noul Megane RS Trophy 2015, consum Noul Megane RS Trophy 2015, pret achizitie Noul Megane RS Trophy 2015, test circuit Noul Megane RS Trophy 2015, cea mai sportiva compacta, putere reala Noul Megane RS Trophy 2015, dyno Noul Megane RS Trophy 2015, akrapovic Noul Megane RS Trophy 2015, sunet toba akrapovikc, evacuare megane rs akrapovikc, pret achizitie Noul Megane RS Trophy 2015

Noi asemenea multor jurnalisti din Europa de Vest incercam sa prezentam aceasta batalie cat mai obiectiv posibil, insa de fiecare data cand vorbim de o masina Renault Sport trebuie sa aratam si o latura usor subiectiva a fenomenului pentru ca aceste automobile exceleaza din toate punctele de vedere.

Exponate precum Renault Megane Trophy RS de acum 7 ani sau Clio Sport din anii 2000 sunt masini care pur si simplu nu au avut nici o concurenta fie ca ne raportam la miticul Golf GTI sau cine stie ce Astra OPC.

test drive Noul Megane RS Trophy 2015, Noul Megane RS Trophy 2015 review romania, essai Noul Megane RS Trophy 2015, 0-100 Noul Megane RS Trophy 2015, max speed Noul Megane RS Trophy 2015, drive test Noul Megane RS Trophy 2015, consum Noul Megane RS Trophy 2015, pret achizitie Noul Megane RS Trophy 2015, test circuit Noul Megane RS Trophy 2015, cea mai sportiva compacta, putere reala Noul Megane RS Trophy 2015, dyno Noul Megane RS Trophy 2015, akrapovic Noul Megane RS Trophy 2015, sunet toba akrapovikc, evacuare megane rs akrapovikc, pret achizitie Noul Megane RS Trophy 2015

O masina Renault care poarta sigla Trophy insemna mult mai mult decat un RS de baza, si aici trebuie sa amintim doar faptul ca cea de-a doua generatie de Megane in versiunea Trophy avea pana si geamurile laterale din plastic pentru a scadea greutatea la gol a masinii pentru a avea cele mai bune rezultate pe circuit.

De fapt atunci Renault a renuntat si la bancheta din spate considerata inutila pentru o masina sport, si adevarul este ca aveau perfecta dreptate.

CITESTE TESTUL COMPLET AICI!

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s