Test in Romania cu noul Mitsubishi Outlander Facelift 2015-Motor diesel 2.3 DI-D 4WD A/T 150 CP

Mitsubishi este recunoscut drept pe plan modial drept unul dintre marii constructori specialisti in ralizarea de automobile cu tractiune integrala, iar modelul din acest test drive este un bun exemplu cand vorbim de masinile SUV.

mitsubishi outlander facelift 2015, test drive outlander 2.3 did, outlander 2.2 did at, cutie automata outlander 2015, drive test outlander 2015, test consum mitsubishi outlander 2015, test in ro outlander facelift 2015, calitate, off road outlander 2015, oferta outlander 2015, garda la sol outlander, test drive noul outlander 2016, date tehnice outlander 2016, consum diesel 2.2 did outlander

Primele generatii de Outlander au pus bazele unei platforme tehnice ajunsa acum la cea de-a treia generatie, masina de fata oferind atat un design modern cat si o caroserie destul de usoara in comparatie cu modelele concurente.

DESIGN

Outlander 2015 este un SUV clasic pentru Mitsubishi, adica ofera o caroserie spatioasa pentru 5 pasageri si un comportament rutier mult superior unor modele precum VW Tiguan sau Opel Ampera.

Masina japonezilor este construita sa fie cat mai usoara, iar trenul de rulare este setat sa fie utilizat in proportie de 90% pe sosea. Cand iesim in afara sa, noul Outlander ne face sa nu uitam faptul ca aceelasi constructor a dar nastere brand-ului Pajero, o masina off road veritabila.

mitsubishi outlander facelift 2015, test drive outlander 2.3 did, outlander 2.2 did at, cutie automata outlander 2015, drive test outlander 2015, test consum mitsubishi outlander 2015, test in ro outlander facelift 2015, calitate, off road outlander 2015, oferta outlander 2015, garda la sol outlander, test drive noul outlander 2016, date tehnice outlander 2016, consum diesel 2.2 did outlander

Evident ca nu putem compara performantele lui Outlander cu cele ale unui Pajero, insa putem spune ca SUV-ul inca are reale capacitati off road detalii care reprezinta un mare avantaj in segmentul auto din care face parte.

MOTORIZARE DIESEL DE TOP

In urma cu ani buni de zile Outlander II avea sub capota o motorizare VW 2.0 TDI, propulsor care era zgomotos si nu foarte economic pe o masina de peste 1.6 tone la gol. Acum in anul 2015 noul Outlander a primit un facelift exterior si o motorizare diesel care ofera performante exceptionale.

mitsubishi outlander facelift 2015, test drive outlander 2.3 did, outlander 2.2 did at, cutie automata outlander 2015, drive test outlander 2015, test consum mitsubishi outlander 2015, test in ro outlander facelift 2015, calitate, off road outlander 2015, oferta outlander 2015, garda la sol outlander, test drive noul outlander 2016, date tehnice outlander 2016, consum diesel 2.2 did outlander

In ciuda faptului ca masina are in titulatura prescurtarea de cilindree de 2.2 litri in realitate motorul celor de la Mitsubishi are o capacitate de 2.3 litri pentru simplu fapt ca cilindreea depaseste 2.250 cmc.

La prima vedere cei 150 CP par putini insa daca ne uitam la momentul motor dezvoltat de acest diesel de 380 Nm incepand cu o turatie de 1.500 rpm, realizam faptul ca japonezii nu sunt interesati de conceptul de downsizing cand vine vorba de o masina performanta.

mitsubishi outlander facelift 2015, test drive outlander 2.3 did, outlander 2.2 did at, cutie automata outlander 2015, drive test outlander 2015, test consum mitsubishi outlander 2015, test in ro outlander facelift 2015, calitate, off road outlander 2015, oferta outlander 2015, garda la sol outlander, test drive noul outlander 2016, date tehnice outlander 2016, consum diesel 2.2 did outlander

Exact aceeasi pozitie o gasim si la modelul Honda CR-V, respectiv motorul i-CTDI de 2.2 litri si 150 CP, insa modelul Honda concureaza cu fratiorul mai mare al lui ASX care se numeste Outlander.

De fapt masina de fata este singura din clasa sa care primeste un asemenea motor de cilindree mare care este capabil a da soferului o sportivitate reala pe sosea putin banuita de ceilalti in trafic.

Citeste mai multe AICI!

 

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s