Test Drive in premiera cu noul Suzuki Vitara 1.6 DDIS Spirit ALLGRIP 2015

Masina din acest test drive este una mult asteptata de toti fanii Suzuki insa si de cei care vor un SUV compact modern si cu un pret de achzitie corect.

Ei bine iata-l pe noul Vitara, noua generatie a modelului care putem spune ca a pus bazele segmentului SUV compact in Europa.

ISTORIA VITARA

suzuki vitara 2015, test drive suzuki vitara 2015, drive test suzuki vitara 2015, test consum suzuki vitara 2015, test in ro suzuki vitara 2015, primul test suzuki vitara 2015, review suzuki vitara 2015, off road suzuki vitara 2015, garda la sol suzuki vitara 2015, motor multijet suzuki vitara 2015, transmisie 4x4 suzuki vitara 2015,

De fiecare data cand cineva aduce in discutie de brand-ul Vitara toata lumea recunoaste faptul ca aceasta masina nu este doar un model banal al celor de la Suzuki, ci o masina care a facut istorie, care inca se regaseste pe soselele din Europa si care acum trebuie sa demonstreze ceva nou fanilor.

suzuki vitara 2015, test drive suzuki vitara 2015, drive test suzuki vitara 2015, test consum suzuki vitara 2015, test in ro suzuki vitara 2015, primul test suzuki vitara 2015, review suzuki vitara 2015, off road suzuki vitara 2015, garda la sol suzuki vitara 2015, motor multijet suzuki vitara 2015, transmisie 4x4 suzuki vitara 2015,

Primul Vitara a aparut pe piata din Japonia in anul 1988 sub numele de Escudo si a continuat sa fie comercializat exact 10 ani. In aceasta perioada numele de Vitara avea sa devina sinonim cu cel al masinilor SUV pentru ca in timp ce Toyota realiza modele grele de peste 2 tone precum Land Cruiser sau Land Rover avea modele precum Range Rover I de 2.300 kg la gol, japonezii au mizat pe conceputl de masina 4×4 clasica cu o caroserie mica.

Prima generatie de Vitara avea sub capota un motor pe benzina de 1.6 litri si dezvolta o putere maxima de 80 Cp, performante suficiente pentru o masina cu o greutate la gol de 1.005 kg.

Motorizarea pe benzina a constituit de fapt si reteta succesului modelului Vitara pe toate pietele, acest motor cu distributie pe lant fiind extrem de rezistent chiar si cand masina era folositea in modul off road.

suzuki vitara 2015, test drive suzuki vitara 2015, drive test suzuki vitara 2015, test consum suzuki vitara 2015, test in ro suzuki vitara 2015, primul test suzuki vitara 2015, review suzuki vitara 2015, off road suzuki vitara 2015, garda la sol suzuki vitara 2015, motor multijet suzuki vitara 2015, transmisie 4x4 suzuki vitara 2015,

Cea de-a doua generatie se numeste Grand Vitara si este lansata oficial in anul 1998. Motorizarea de baza ramane clasicul propulsor de 1.6 litri G16 care acum dezvolta o putere maxima de 86 CP. Versiunea de top avea sub capota un motor V6 de doi litri si 160 CP.

DESIGN VITARA 2015

Revenind in prezent putem spune ca lucrurile sunt foarte bune pentru marca Suzuki dupa succesul avut cu modelul crossover S-Cross.

Noua generatie de Vitara este o masina complet noua care vine sa ofere clientilor de automobile SUV o solutie moderna atat pentru mersul in oras cat si iesirile in off road.

Caroseria noului model este mai mica decat in trecut insa ofera un spatiu interior mai generos, iar pozitionarea la volan mai inalta decat cea a lui S-Cross ne trimite cu gandul la incursiunea in afara soselei.

Pe scurt masina aceasta arata mai bine decat in trecut, iar lista de optionale cu vopseaua in doua tonuri reprezinta elemente optice care garanteaza succesului Vitarei si in anii care urmeaza.

INTERIOR REVIZUIT

Inca din primii km cu noua Suzuki Vitara nu am putut sa nu observam faptul ca masina de fata are o calitate perceputa medie, adica plasticul din interior nu este premium insa ofera o anduranta in timp fara cusur.

Pentru a contrasta cu aceasta calitate perceputa Suzuki ofera acum un nou sistem multimedia de ultima generatie care are cea mai buna harta GPS pentru o masina sub 20.000 euro. Eficienta sa si harta 3D sunt cu mult peste ceea ce ofera Dacia Media Nav.

In rest comutatorul sistemului 4WD  si comenzile sistemului de aer conditionat automat sunt indentice cu cele ale lui S-Cross.

Spatiu la interior este mai bun in inaltime in comparatie cu S-Cross insa locurile din spate sunt mai spatioase pentru fratiorului lui Vitara.

MOTORIZARE 1.6 MULTIJET de 120 CP

 

CITESTE MAI MULTE AICI!

 

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s