Isuzu D-Max 2015 este cel mai economic pick-up din Europa! Test de consum Isuzu

De fiecare data cand incepem sa vorbim despre o masina aflata in teste trebuie sa spunem ceva si despre producator, o istorie recenta si de ce nu o prezentare a celor mai noi aparitii in gama sa.

test drive isuzu dmax 2015, test consum dmax 2015, test de consum isuzu, drive test isuzu dmax 2015, garda la sol dmax, pret oferta isuzu dmax, off road isuzu dmax 2015, oferta flote isuzu dmax, motor biturbo dmax, consum real isuzu dmax, distributie lant isuzu dmax, valoare de revanzare dmax, dmax vs hilux, dmax vs ranger, dmax vs l200, comparativ dmax vs vw amarok, test whattruck dmax, test in ro whattruck, test drive dmax autolatest

Acum ca vorbim despre Isuzu nu putem sa spunem decat ca avem de fata cel mai mare producator de motoare diesel din lume! Da este adevarat nu VW sau Mercedes produc cele mai multe motoare diesel in lumem, ci Isuzu Motors una dintre cele mai renumite companii din Japonia.

DE CE D-MAX ESTE CEL MAI ECONOMIC?

In primul rand trebuie spus faptul ca motorizarea lui D-Max este una revolutinara pentru segmentul pick-up pentru ca avem de fapt primul si singurul diesel din segment care utilizeaza tehnologia Twin Turbo.

test drive isuzu dmax 2015, test consum dmax 2015, test de consum isuzu, drive test isuzu dmax 2015, garda la sol dmax, pret oferta isuzu dmax, off road isuzu dmax 2015, oferta flote isuzu dmax, motor biturbo dmax, consum real isuzu dmax, distributie lant isuzu dmax, valoare de revanzare dmax, dmax vs hilux, dmax vs ranger, dmax vs l200, comparativ dmax vs vw amarok, test whattruck dmax, test in ro whattruck, test drive dmax autolatest

Acest lucru se traduce in viata de zi cu zi prin utilizarea a doua turbine care functioneaza selectiv in functie de sarcina motorului.

Acest sistem a fost vazut pentru prima data pe modelul BMW 535d in urma cu 7 ani, motor care si in prezent are perfrormante de top.

In cazul lui D-Max motorizarea cu doua turbine aduce pe langa un moment motor foarte bun de 400 Nm si caracteristici de rulare demne de un  SUV modern.

test drive isuzu dmax 2015, test consum dmax 2015, test de consum isuzu, drive test isuzu dmax 2015, garda la sol dmax, pret oferta isuzu dmax, off road isuzu dmax 2015, oferta flote isuzu dmax, motor biturbo dmax, consum real isuzu dmax, distributie lant isuzu dmax, valoare de revanzare dmax, dmax vs hilux, dmax vs ranger, dmax vs l200, comparativ dmax vs vw amarok, test whattruck dmax, test in ro whattruck, test drive dmax autolatest

Pe sosea in sarcina motorul celor de la Isuzu de comporta precum o face un diesel TDCi de 3.2 litri marca Ford sau un 3.0 D-4D al celor de la Toyota Hilux, in schimb marele avantaj al lui Isuzu este ca motorizarea de fata consuma in mod real mult mai putina motorina.

TEST DE CONSUM D-MAX

Pentru a vedea care este consumul real al masinii de fata am ales sa parcurgem o distanta de peste 1.000 de km la bordul lui D-MAX prin Romania, loc unde am mers si pe autostrazi si pe drumuri nationale.

test drive isuzu dmax 2015, test consum dmax 2015, test de consum isuzu, drive test isuzu dmax 2015, garda la sol dmax, pret oferta isuzu dmax, off road isuzu dmax 2015, oferta flote isuzu dmax, motor biturbo dmax, consum real isuzu dmax, distributie lant isuzu dmax, valoare de revanzare dmax, dmax vs hilux, dmax vs ranger, dmax vs l200, comparativ dmax vs vw amarok, test whattruck dmax, test in ro whattruck, test drive dmax autolatest

Consumul real pe soselele nationala la o viteza de croaziera de 90-100 de km/h este de 5 litri pentru fiecare 100 de km, iar pe autostrada la o viteza de 130 km/h consumul real este de 6.2 litri de motorina.

CITESTE MAI MULTE AICI!

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s