Primul Test Drive cu noul Mitsubishi ASX 1.6 DID 114 CP Clear Tech Euro 6 2015

Mitsubishi este recunoscut pe plan mondial drept un specialist in constructia de automobile cu tractiune 4×4.

test drive Mitsubishi ASX 1.6 DID AS&G CLEAR TEC, drive test Mitsubishi ASX 1.6 DID AS&G CLEAR TEC, premiera Mitsubishi ASX 1.6 DID AS&G CLEAR TEC, primul test Mitsubishi ASX 1.6 DID AS&G CLEAR TEC, 0-100 km/h Mitsubishi ASX 1.6 DID AS&G CLEAR TEC, motor hdi Mitsubishi ASX 1.6 DID AS&G CLEAR TEC. distributie curea Mitsubishi ASX 1.6 DID AS&G CLEAR TEC, garda la sol Mitsubishi ASX 1.6 DID AS&G CLEAR TEC, pret Mitsubishi ASX 1.6 DID AS&G CLEAR TEC, viteza maxima Mitsubishi ASX 1.6 DID AS&G CLEAR TEC, cutie manuala Mitsubishi ASX 1.6 DID AS&G CLEAR TEC, japan france Mitsubishi ASX 1.6 DID AS&G CLEAR TEC, review Mitsubishi ASX 1.6 DID AS&G CLEAR TEC, essai Mitsubishi ASX 1.6 DID AS&G CLEAR TEC, test ro Mitsubishi ASX 1.6 DID AS&G CLEAR TEC

Exact acesta este si motivul pentru care noi cei de la Autolatest incarcam sa privim masinile Mitsubishi drept succesoarea ale modelelor Pajero din anii 90.

Pe atunci in celebrul Raliu Paris-Dakar exista doar marca Mitsubishi si al sau model Pajero, model care avea sa castige ani buni la randul prima pozitie in cea mai dura competitie off road din lume.

Anii au trecut si japonezii s-au conformat cererii de masini SUV, primul fiind mai putin cunoscutul Pajero Pinin de la inceputul anilor 2000. In prezent gama este intregita de modele de renume precum ASX, Outlander sau mai noul Pajero Sport recent lansat in afara Europei.

BEST SELLER-UL ASX PRIMESTE O MOTORIZARE DIESEL EURO 6

Asa cum era si normal modelul de volum al celor de la Mitsubishi in segmentul SUV compact, ASX a primit recent un minor facelift exterior si o inima noua sub capota.

Este vorba de noua motorizare 1.6 DID care este de fapt faimosul motor Peugeot-Citroen 1.6 HDI, motor care a fost modoficat usor de japonezi pentru a se armoniza mai bine cu mentalitatea Mitsubishi.

La exterior masina primeste in premiera noi oglinzi retrovizoare cu partea inferioara in culoarea neagra si patru bandouri in zona aripilor pentru a proteja caroseria se banalele zgarieturi tipice traficului urban.

Pe langa aceasta interiorul a ramas la fel, insa volanul are acum un design nou si un diametru mai mic decat cel al predecesorului sau testat de echipa Autolatest AICI!

CUM SE CONDUCE NOUL DIESEL 1.6 DID?

Inca din primii masina are sesizabil o motorizare noua in compartie cu motorul mai vechi 1.8 DID de origine Mitsubishi.

Propulsorul de 1.6 litri de origine franceza este mult mai rafinat si ofera un comportament rutier asemanator cu cel al unei berline de clasa medie.

Chiar si asa, motorul HDI este cuplat la o transmisie manuala 100% Mitsubishi care este facil de utilizat si extrem de exacta, comportament tipic pentru o masina cu construita de un constructor specialist in modele cu tractiune integrala.

Puterea maxima de 114 CP este oferita la o turatie extrem de mica de 3.600 rpm, comportamentul motorului favorizand un condus calm si performante foarte bune atunci cand iesim in mediul off road.

CITESTE MAI MULTE AICI!

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s