Primul test drive de consum cu noul Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+ 2015

Toata lumea este fascinata de masinile hibride insa cand vorbim de piata din Romania toata lumea achizitioneaz doar masini diesel.

test drive v, drive test Mitsubishi Outlander PHEV, test in ro Mitsubishi Outlander PHEV, test de consum Mitsubishi Outlander PHEV, cat consuma Mitsubishi Outlander PHEV?, date tehnice Mitsubishi Outlander PHEV, trei motoare Mitsubishi Outlander PHEV, 0-100 km/h Mitsubishi Outlander PHEV, viteza maxima Mitsubishi Outlander PHEV, timp incarcare Mitsubishi Outlander PHEV, priza 220v Mitsubishi Outlander PHEV , unde incarc Mitsubishi Outlander PHEV?, cel mai bun hibrid Mitsubishi Outlander PHEV, pret Mitsubishi Outlander PHEV, discount Mitsubishi Outlander PHEV, reducere rabla Mitsubishi Outlander PHEV

Exact acesta este si motivul pentru care am realizat primul test de consum din presa specializata cu o masina hybrid plug-in, masina de fata fiind si primul SUV de talie mare care este capabil sa fie alimentat la o priza obisnuita.

Numele sau este Outlander PHEV, model care vine sa ofere clientilor din Europa o alternativa la modelele SUV alimentate cu motorina.

Pentru a intelege mai bine cum functioneaza un Outlander PHEV trebuie sa tinem cont de faptul ca masina are trei motorizari, una pe benzina de doi litri si doua propulsoare electrice care dezvolta fiecare o putere maxima mai mare decat cea a unui model Dacia Logan 1.2.

CE ESTE UN SUV PLUG-IN?

La aceasta intrebare se raspunde simplu si fara nici o problema, respectiv este o masina care are un acumulator care poate sa fie incarcat de sofer la orice priza normala.

Noul Outlander PHEV este o masina high-tech si permite incarcarea acumulatorului atat la o priza de forta care din pacate nu exista in Romania, cat si la o priza normala cu puterea de 220 v. Daca optati sa incarcati acest model acasa trebuie sa tineti cont de faptul ca acumulatorul se incarca insa durata sa de incarcare este de cateva ore.

Pentru a intelege ce facem cand acumulatorul este descarcat trebuie spus ca japonezii au montat pe acest model si un motor pe benzina clasic care ajuta la incarcarea acumulatorului in modul ECO si care ofera soferului o autonomie nelimitata cand este alimentat cu benzina.

TREI MOTOARE SI UN CONSUM MEDIU DE 1.9 LITRI/100 DE KM


Outlander PHEV este creditat cu un consum in mediul aglomerat de 1.9 litri pentru fiecare 100 de km, cifra care este socanta cand este comparata cu cea a unui SUV diesel din aceasta clasa. Pur si simplu masina aceasta consuma chiar si mai putin decat spune Mitsubishi daca este condusa calm intr-un trafic aglomerat cum este cel din Bucuresti.

De vina pentru acest lucru este sistemul de management al celor trei motoare care fluctueaza puterea dezvoltata pentru a avea un consum cat mai mic fie ca vorbim de benzina sau ca vorbim de energia din acumulatori.

MOTORUL PE BENZINA ASIPRAT CU DISTRIBUTIE PE LANT


Sub capota lui Outlander PHEV se ascunde un motor pe benzina cu 4 cilindri in linie de 121 CP la o turatie de 4.500 rpm si un moment motor de 190 Nm la aceeasi turatie.

Motorul cu cilindreea de 1998 cmc este in mare parte identic cu cel care se gaseste pe modelele EVO insa acesta nu are un sistem de supraalimentare. Comportamentul sau este unul tipic pentru un motor cu injectie multipunct, adica este rafinat si devine zgomotos doar atunci cand este dus spre limitele de turatie.

Japonezii au ales sa echipeze noul Outlander PHEV cu acest motor pe benzina pentru ca este un propulsor clasic care dispune de o distributie pe lant si care este realmente unul dintre cele mai fiabile motorizari japoneze de pe piata.

MOTOARELE ELECTRICE 2 X 82 CP FIECARE


La acest capitol trebuie sa spunem ca noul Outlander PHEV vine echipat standard cu doua motorizari electrice ambele dezvoltand o puterere maxima de 163 CP si un moment motor de 300 Nm incepand cu o turatie de ZERO rpm. Unul este montat in partea din fata intre motor si transmisia CVT, iar cel de-al doilea face corp comun cu diferentialul spate.

De fapt aici trebuie sa spunem ca Outlander PHEV este un 4×4 veritabil insa care nu dispune de ax cardanic pentru ca nu este nevoie datorita motorizarii electrice din spate, adica greutatea la gol a masinii este mai mica decat cea a versiunii diesel care are aceste angrenaje.

COMPORTAMENT RUTIER SI CONSUM REAL Outlander PHEV 2015

Toata lumea stie ca o masina hibrida este eficienta doar atunci cand se merge in mediul urban unde sistemul electric functioneaza mult mai bine, iar atunci cand iesim in afara orasului sistemul hibrid este mult mai putin eficient decat un diesel normal.

Exact acest este si motivul pentru care am realizat acest test de consum realizat in proportie de 80% in afara oraselor, loc unde de obicei un model hibrid este dezavantajat.


Noul Outlander PHEV este un Plug-In Hybrid si acest lucru inseamna ca masina dispune de un management al motorizarilor atipic fata de cel al unui model hibrid inchis ( adica care nu poate sa fie incarcat de la priza).

In cei peste 1.000 de km realizati la bordul lui Outlander PHEV am observat ca japonezii au realizat o masina care poate sa functioneze fara probleme si in afara orasului cu un consum real de resurse foarte bun.

De exemplu pe autostrada cu acumulatorii incarcati consumul masinii este de 4.5 litri la o viteza de croaziera de 130 km/h, moment cand managemntul motorului permite masinii sa mearga atat pe benzina cat si electric in functie de conditiile de rulare.

Cand acumulatorul este consumat masina functioneaza preponderent pe benzina, iar consumul este situat undeva in zona de 7 litri pentru fiecare 100 de km. Acest consum poate parea mare la prima vedere, insa trebuie sa tinem cont de faptul ca un Outlander PHEV cantareste la gol 1.9 tone si aerodinamica este specifica unui SUV.

test drive v, drive test Mitsubishi Outlander PHEV, test in ro Mitsubishi Outlander PHEV, test de consum Mitsubishi Outlander PHEV, cat consuma Mitsubishi Outlander PHEV?, date tehnice Mitsubishi Outlander PHEV, trei motoare Mitsubishi Outlander PHEV, 0-100 km/h Mitsubishi Outlander PHEV, viteza maxima Mitsubishi Outlander PHEV, timp incarcare Mitsubishi Outlander PHEV, priza 220v Mitsubishi Outlander PHEV , unde incarc Mitsubishi Outlander PHEV?, cel mai bun hibrid Mitsubishi Outlander PHEV, pret Mitsubishi Outlander PHEV, discount Mitsubishi Outlander PHEV, reducere rabla Mitsubishi Outlander PHEV

Noua transmisie CVT permite soferului sa forteze incarcarea acumulatorului cand este trecuta in modul B ( B3 sau B4), moment cand putem alege cu ajutorul padelelor din spatele volanului si ce viteza alegem pentru o incarcare a acumulatorului.

Acest mod este recomanda de noi atunci cand se coboara un munte, loc unde motoarele functioneaza ca generatoare electrice pentru incarcarea bateriei.

CITESTE TOTUL DESPRE NOUL OUTLANDER AICI!

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s