Primul test drive in Romania cu noul Renault Trafic van 1.6 dCI TwinTurbo 140 CP 2015

Renault este unul dintre cei mai mare constructori de automobile din lume, iar masinile sale utilitare ocupa prima pozitie de ani buni pe intreg teritoriul Europei.

Renault este unul dintre cei mai mare constructori de automobile din lume, iar masinile sale utilitare ocupa prima pozitie de ani buni pe intreg teritoriul Europei.

0-100 km/h Renault Trafic dCi 140,consum Renault Trafic dCi 140,distributie lant Renault Trafic dCi 140,drive test Renault Trafic dCi 140,ford transit custom Renault Trafic dCi 140,mercedes vito vs Renault Trafic dCi 140,motor diesel Renault Trafic dCi 140,oferta Renault Trafic dCi 140,pret achizitie Renault Trafic dCi 140,primul test Renault Trafic dCi 140,Renault Trafic dCi 140,test drive Renault Trafic dCi 140,test in ro Renault Trafic dCi 140,viteza maxima Renault Trafic dCi 140, Renault Trafic dCi 140 van, sarcina maxima Renault Trafic dCi 140, garda la sol Renault Trafic dCi 140, cutie de viteze Renault Trafic dCi 140, Renault Trafic dCi 140 verde test, oferta pret achizite Renault Trafic dCi 140, reducere pret Renault Trafic dCi 140 whattruck

Asa cum era normal francezii au decis sa inlocuiasca in gama lor de masini utilitare modelul Trafic, model testat in premiera de echipa Whattruck in urma cu cateva luni in versiunea sa Trafic pentru pasageri.

In viata de zi cu zi cel mai bine vandut model Trafic ramane cel dedicat transportului de marfa, iar in acest test drive prezentam ultima generatie a sa, o masina echipata cu cel mai modern diesel din Europa.

0-100 km/h Renault Trafic dCi 140,consum Renault Trafic dCi 140,distributie lant Renault Trafic dCi 140,drive test Renault Trafic dCi 140,ford transit custom Renault Trafic dCi 140,mercedes vito vs Renault Trafic dCi 140,motor diesel Renault Trafic dCi 140,oferta Renault Trafic dCi 140,pret achizitie Renault Trafic dCi 140,primul test Renault Trafic dCi 140,Renault Trafic dCi 140,test drive Renault Trafic dCi 140,test in ro Renault Trafic dCi 140,viteza maxima Renault Trafic dCi 140, Renault Trafic dCi 140 van, sarcina maxima Renault Trafic dCi 140, garda la sol Renault Trafic dCi 140, cutie de viteze Renault Trafic dCi 140, Renault Trafic dCi 140 verde test, oferta pret achizite Renault Trafic dCi 140, reducere pret Renault Trafic dCi 140 whattruck

CAROSERIE

Fata de versiuea dedicata pasagerilor noul Trafic de marfa are o caroserie ranforsata pentru a face fata volumului de marfuri transportate pe soselele din Europa.

De fapt jurnalistii de la Argus au oferit premiul Utilitara Anului pentru noua generatie de model Trafic pentru ca dispune de o caroserie noua si o motorizare de top.

0-100 km/h Renault Trafic dCi 140,consum Renault Trafic dCi 140,distributie lant Renault Trafic dCi 140,drive test Renault Trafic dCi 140,ford transit custom Renault Trafic dCi 140,mercedes vito vs Renault Trafic dCi 140,motor diesel Renault Trafic dCi 140,oferta Renault Trafic dCi 140,pret achizitie Renault Trafic dCi 140,primul test Renault Trafic dCi 140,Renault Trafic dCi 140,test drive Renault Trafic dCi 140,test in ro Renault Trafic dCi 140,viteza maxima Renault Trafic dCi 140, Renault Trafic dCi 140 van, sarcina maxima Renault Trafic dCi 140, garda la sol Renault Trafic dCi 140, cutie de viteze Renault Trafic dCi 140, Renault Trafic dCi 140 verde test, oferta pret achizite Renault Trafic dCi 140, reducere pret Renault Trafic dCi 140 whattruck

Accesul spre zona de marfa se efectueaza facil prin intermediul portierelor cu o latime mare, unde culisanta laterala are o suprafata suficient de mare pentru accesul marfurilor cu ajutorul unui motostivuitor conventional.

Una dintre cele mai bune echipamente ale lui Trafic este modul in care inginerii au proiectat bancheta si peretele despartior care permit accesul unor obiecte mai mari decat spatiul de marfa.

Daca vrem sa transportam un stalp sau cateva tevi cu o lungime mare putem rabata bancheta din habitaclu pentru a permite marfii sa intre din spatiul de marfa, motiv pentru care nu este obligatorie transportarea marfii cu portiere spate deschise.

0-100 km/h Renault Trafic dCi 140,consum Renault Trafic dCi 140,distributie lant Renault Trafic dCi 140,drive test Renault Trafic dCi 140,ford transit custom Renault Trafic dCi 140,mercedes vito vs Renault Trafic dCi 140,motor diesel Renault Trafic dCi 140,oferta Renault Trafic dCi 140,pret achizitie Renault Trafic dCi 140,primul test Renault Trafic dCi 140,Renault Trafic dCi 140,test drive Renault Trafic dCi 140,test in ro Renault Trafic dCi 140,viteza maxima Renault Trafic dCi 140, Renault Trafic dCi 140 van, sarcina maxima Renault Trafic dCi 140, garda la sol Renault Trafic dCi 140, cutie de viteze Renault Trafic dCi 140, Renault Trafic dCi 140 verde test, oferta pret achizite Renault Trafic dCi 140, reducere pret Renault Trafic dCi 140 whattruck

INTERIOR

La acest capitol Renault ofera fara drept de apel cel mai bun interior fie ca vorbim de ergonomie fie de habitabilitate pentru toate tipurile de transport.

0-100 km/h Renault Trafic dCi 140,consum Renault Trafic dCi 140,distributie lant Renault Trafic dCi 140,drive test Renault Trafic dCi 140,ford transit custom Renault Trafic dCi 140,mercedes vito vs Renault Trafic dCi 140,motor diesel Renault Trafic dCi 140,oferta Renault Trafic dCi 140,pret achizitie Renault Trafic dCi 140,primul test Renault Trafic dCi 140,Renault Trafic dCi 140,test drive Renault Trafic dCi 140,test in ro Renault Trafic dCi 140,viteza maxima Renault Trafic dCi 140, Renault Trafic dCi 140 van, sarcina maxima Renault Trafic dCi 140, garda la sol Renault Trafic dCi 140, cutie de viteze Renault Trafic dCi 140, Renault Trafic dCi 140 verde test, oferta pret achizite Renault Trafic dCi 140, reducere pret Renault Trafic dCi 140 whattruck

0-100 km/h Renault Trafic dCi 140,consum Renault Trafic dCi 140,distributie lant Renault Trafic dCi 140,drive test Renault Trafic dCi 140,ford transit custom Renault Trafic dCi 140,mercedes vito vs Renault Trafic dCi 140,motor diesel Renault Trafic dCi 140,oferta Renault Trafic dCi 140,pret achizitie Renault Trafic dCi 140,primul test Renault Trafic dCi 140,Renault Trafic dCi 140,test drive Renault Trafic dCi 140,test in ro Renault Trafic dCi 140,viteza maxima Renault Trafic dCi 140, Renault Trafic dCi 140 van, sarcina maxima Renault Trafic dCi 140, garda la sol Renault Trafic dCi 140, cutie de viteze Renault Trafic dCi 140, Renault Trafic dCi 140 verde test, oferta pret achizite Renault Trafic dCi 140, reducere pret Renault Trafic dCi 140 whattruck

Pozitia la volan este cea mai buna din segment pentru ca scaunul soferului este reglabil iar coloana de directe are un unghi asemanator cu cel al unei masini conventionale.

Consola centrala este pozitionata corect pentru un acces facil spre sistemul de navigatie si comenzile instalatiei de aer conditionat.

CITESTE TESTUL COMPLET AICI!

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s