Primul test drive cu noul Volkswagen Caddy Generation 4 motorizare 2.0 TDI Euro 6

Masina din acest test drive se numeste VW Caddy si reprezinta cea mai bine vanduta masina utilitara comercializata de catre germanii de la VW.

test drive caddy 2016, drive test caddy 4, test in ro vw caddy generation 4, motor 2.0 tdi vw caddy, consum caddy facelift 2016, drive test caddy 2016, review caddy generation 4, 0-100 km/h caddy 2.0 tdi, review vw caddy generation 4, test whattruck vw caddy, pret vw caddy generation 4, viteza maxima vw caddy 4, schimbari euro 6 vw caddy, motor euro 6 vw 2.0 tdi, euro 6 ad blue vw caddy

Pentru acest an gama Caddy a primit in premiera un amplu facelift care trebuie sa intinereasca gama VW in fata concurentei din ce in ce mai numeroase.

DESIGN

Din punct de vedere al design-ului noul Caddy a primit modificari atat de mai ample incat putem spune fara menajamente ca ne afllam in prezenta unui model generatie noua, de unde si numele de Generation Four dat de catre VW masinii de fata.

test drive caddy 2016, drive test caddy 4, test in ro vw caddy generation 4, motor 2.0 tdi vw caddy, consum caddy facelift 2016, drive test caddy 2016, review caddy generation 4, 0-100 km/h caddy 2.0 tdi, review vw caddy generation 4, test whattruck vw caddy, pret vw caddy generation 4, viteza maxima vw caddy 4, schimbari euro 6 vw caddy, motor euro 6 vw 2.0 tdi, euro 6 ad blue vw caddy

La exterior noul Caddy 2015 dispune de un design care utilizeaza multe elemente optice intalnite la masinile de familie precum Golf sau Passat, linia partii din fata cu noile blocuri optice intregind acest look.

In spate noile stopuri sunt revolutionarea pentru o masina vanduta de VW Vehicule Comerciale, acestea fiind integrate perfect in linia generala a masinii.

In comparatie cu un Caddy normal cine achizitioneaza versiunea Generation 4 primeste noi culori ale caroseriei ( culoarea de lansare in Europa fiind cea de fata), un interior amplu modoficat prin utilizarea multor sisteme de asistenta standard si noi tapiterii dedicate masinii.

MOTORIZARE TDI EURO 6

test drive caddy 2016, drive test caddy 4, test in ro vw caddy generation 4, motor 2.0 tdi vw caddy, consum caddy facelift 2016, drive test caddy 2016, review caddy generation 4, 0-100 km/h caddy 2.0 tdi, review vw caddy generation 4, test whattruck vw caddy, pret vw caddy generation 4, viteza maxima vw caddy 4, schimbari euro 6 vw caddy, motor euro 6 vw 2.0 tdi, euro 6 ad blue vw caddy

Nivelul de echipare Generation Four aduce in premiera si motorizarea 2.0 TDI care este compatibila cu normele de poluare Euro 6.

Acesta dezvolta o putere maxima de 102 CP si un moment motor de 250 Nm, detalii care permite masinii sa benefecieze de un comportament rutier fara probleme.

Un plus la aceasta noua generatie este si cutia de viteze cu 5 trepte, transmisie care are rapoartele sincronizate destul de lung pentru a nu necesita o schimbare constanta de viteze asemenea unei transmisii clasice cu 6 trepte.

test drive caddy 2016, drive test caddy 4, test in ro vw caddy generation 4, motor 2.0 tdi vw caddy, consum caddy facelift 2016, drive test caddy 2016, review caddy generation 4, 0-100 km/h caddy 2.0 tdi, review vw caddy generation 4, test whattruck vw caddy, pret vw caddy generation 4, viteza maxima vw caddy 4, schimbari euro 6 vw caddy, motor euro 6 vw 2.0 tdi, euro 6 ad blue vw caddy

Lipsa raportului 6 nu se observa nici pe autostrada unde masina de fata ruleaza fara probleme cu o viteza constanta de 130 km/h la o turatie de 2.500 rpm.

Fata de motorizarea Euro 5 acest 2.0 TDI Euro 6 utilizeaza si ureea AdBlue, comportamentul motorului fiind mult mai rafinat decat in trecut.

Fanii diesel-ului TDI clasic vor duce lipsa unui raspuns prompt pentru acest diesel, insa pentru o utilizare normala motorul este mult mai silentios.

CONSUM DE CARBURANT 2.0 TDI Euro 6

test drive caddy 2016, drive test caddy 4, test in ro vw caddy generation 4, motor 2.0 tdi vw caddy, consum caddy facelift 2016, drive test caddy 2016, review caddy generation 4, 0-100 km/h caddy 2.0 tdi, review vw caddy generation 4, test whattruck vw caddy, pret vw caddy generation 4, viteza maxima vw caddy 4, schimbari euro 6 vw caddy, motor euro 6 vw 2.0 tdi, euro 6 ad blue vw caddy

SI acest motor face o figura buna pe noul Caddy, chiar daca masina germanilor in aceasta configuratie are o greutate la gol destul de mare.

Sistemul Stop&Start permite motorului sa afiseze un consum mediu in mediul aglomerat al Bucurestiului de 6.9 litri pentru fiecare 100 de km. Cand iesim pe drumurile europene unde viteza medie este de 90-100 km/h consumul scade pana undeva in zona de 5.3 litri.

Cu un plin de motorina poti parcurge fara probleme peste 900 de km chiar si intr-un trafic tipic Romaniei.

VEI GALERIA FOTO COMPLETA AICI!

test drive caddy 2016, drive test caddy 4, test in ro vw caddy generation 4, motor 2.0 tdi vw caddy, consum caddy facelift 2016, drive test caddy 2016, review caddy generation 4, 0-100 km/h caddy 2.0 tdi, review vw caddy generation 4, test whattruck vw caddy, pret vw caddy generation 4, viteza maxima vw caddy 4, schimbari euro 6 vw caddy, motor euro 6 vw 2.0 tdi, euro 6 ad blue vw caddy

 

 

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s