Test drive in premiera cu noul Peugeot 508 GT 2016-Motorizare 2.0 Blue HDI 180 CP si cutie automata Aisin

Peugeot este unul dintre cei mai importanti constructori de automobile din Europa iar acest 508 GT este modelul lor de top.

test drive peugeot 508 gt, drive test peugeot 508 gt 2016, test consum peugeot 508 gt, pret peugeot 508 gt 2016, review peugeot 508 gt romania, test in ro peugeot 508 gt, test in premiera peugeot 508 gt, 0-100 km/h peugeot 508 gt, motor, cutie viteze aisin, viteza maxima, pret achizitie, passat vs peugeot 508 gt, insignia vs peugeot 508 gt, talisman vs peugeot 508 gt, test consum peugeot 508 gt hdi

In urma cu ceva vreme testam in premiera un model Peugeot 508 facelift, masina care a reusit sa ofere tot ceea ce i-am cerut si in plus.


Arata bine, are o caroserie mult mai mare decat cee ce ofera concurenta si afiseaza un comportament rutier demn de o berlina premium germana.
Toate bune si frumoase, insa pe atunci pretul de achzitie al masinii era la nivelul concurentilor sai directi precum VW Passat si Opel Insignia 2014.

Acum am reusit sa testam in premiera nationala primul Peugeot 508 GT, o berlina de lux franceza care are un nou look, noi jante si un tren de rulare setat mult mai dinamic.

test drive peugeot 508 gt, drive test peugeot 508 gt 2016, test consum peugeot 508 gt, pret peugeot 508 gt 2016, review peugeot 508 gt romania, test in ro peugeot 508 gt, test in premiera peugeot 508 gt, 0-100 km/h peugeot 508 gt, motor, cutie viteze aisin, viteza maxima, pret achizitie, passat vs peugeot 508 gt, insignia vs peugeot 508 gt, talisman vs peugeot 508 gt, test consum peugeot 508 gt hdi
PEUGEOT 508 sau PEUGEOT 508 GT?

Aceasta este cea mai importanta intrebare a unui client de 508, iar raspunsul nostru este evident 508 GT.
Spunem si GT pentru ca acum marea berlina a celor de la Peugeot are standard noi jante din aliaj pe 19 inch care arata bine si care sunt incaltate cu anvelope premium Michelin asemenea modelelor germane de top.

test drive peugeot 508 gt, drive test peugeot 508 gt 2016, test consum peugeot 508 gt, pret peugeot 508 gt 2016, review peugeot 508 gt romania, test in ro peugeot 508 gt, test in premiera peugeot 508 gt, 0-100 km/h peugeot 508 gt, motor, cutie viteze aisin, viteza maxima, pret achizitie, passat vs peugeot 508 gt, insignia vs peugeot 508 gt, talisman vs peugeot 508 gt, test consum peugeot 508 gt hdi

Spune GT pentru ca pe langa jantele pe 19 inch masina are un tren de rulare setat usor mai dinamic decat in trecut, suspensie care ofera o placere de a conduce mult mai mare decat daca am testa un Ford Mondeo sau un VW Passat 2015.
MOTORIZAREA BLUE HDI 180 RAMANE IN TOP

In timp ce germanii de la VW se chinuie sa refaca imaginea motorizarii 2.0 TDI in diferitele sale  versiuni de putere, in timp ce germanii de la Opel au inca pe Insignia un motor 2.0 CDTI de origine VW Motori Italia extrem de zgomotos, francezii de la PSA se mandresc cu cel mai rafinat motor diesel din segmentul de doi litri din Europa.

Motorizara de fata 2.0 Blue HDI de 180 CP este atat de bine construita incat chiar si germanii premium precum BMW 2.0 d sau Mercedese 2.1 CDI trebuie sa se vada invinsi de acest propulsor.

Este performant si extrem de rafinat atat la rece cat si al cald.

test drive peugeot 508 gt, drive test peugeot 508 gt 2016, test consum peugeot 508 gt, pret peugeot 508 gt 2016, review peugeot 508 gt romania, test in ro peugeot 508 gt, test in premiera peugeot 508 gt, 0-100 km/h peugeot 508 gt, motor, cutie viteze aisin, viteza maxima, pret achizitie, passat vs peugeot 508 gt, insignia vs peugeot 508 gt, talisman vs peugeot 508 gt, test consum peugeot 508 gt hdi
Cireasa de pe tot in aceasta configuratie 508 GT este fara doar si poate transmisia automata cu 6 trepte clasica, o transmisie Aisin care se regasteste si pe multe modele Toyota si Lexus.

Aceasta schimba rapoatele fara cusur si permite soferului sa ruleze la viteze foarte mari in regim de autostrada cu un consum extrem de mic.
De fapt la o viteza de croaziera de 180 km/h motorul are o turatie de 3.000 rpm si consumul mediu afisat este de 6.2 litri, cifra posibila doar daca conduci un BMW Seria 3 ZF8 sau un Mercedes Clasa C cu transmisia 7G-Tronic.

CITESTE MAI MULTE AICI!

test drive peugeot 508 gt, drive test peugeot 508 gt 2016, test consum peugeot 508 gt, pret peugeot 508 gt 2016, review peugeot 508 gt romania, test in ro peugeot 508 gt, test in premiera peugeot 508 gt, 0-100 km/h peugeot 508 gt, motor, cutie viteze aisin, viteza maxima, pret achizitie, passat vs peugeot 508 gt, insignia vs peugeot 508 gt, talisman vs peugeot 508 gt, test consum peugeot 508 gt hdi

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s