Test drive cu noua Mazda CX-3 echipat cu motorizarea 2.0 cmc Skyactiv de 150 CP Euro 6

Mazda ofera in 2016 noul crossover CX-3 cu cea mai buna motorizare de doi litri de pe piata auto.

Sa spui acest lucru este relativ greu cand te gandesti ca toata lume are in oferta motorizari pe benzina supraalimentate, insa adevarul este ca motoarele aspirate clasice sunt inca extrem de performante daca sunt modificate pentru a corespunde normelor de poluare.

test drive Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150 cp, drive test Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150 cp, review Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150, new 2016 Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150, consum benzina Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150, test ro Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150, test in romania Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150 cp, cel mai bun motor mazda, motor mazda skyactiv benzina, distributie lant Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150, lista preturi Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150 2017, review Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150 romania

MAZDA SI TEHNOLOGIA SKYACTIV

De fiecare data cand testam o masina produsa de catre cei de la Mazda ramanem placut suprinsi pentru ca doar japonezii inca mai au in gama masini cu motoare pe benzina traditionale.

Multi o sa vina sa ne spuna ca motorul pe benzina aspirat este de domeniul trecutului cand este comparat cu noile propulsoare turbo, insa nici un asa zis specialist nu spune faptul ca un motor aspirat performant are si o cilindree mare, adica cel putin doi litri.

test drive Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150 cp, drive test Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150 cp, review Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150, new 2016 Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150, consum benzina Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150, test ro Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150, test in romania Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150 cp, cel mai bun motor mazda, motor mazda skyactiv benzina, distributie lant Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150, lista preturi Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150 2017, review Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150 romania

Motorizarea diesel Skyactiv D de 1.5 litri este cel mai performant diesel din lume pentru ca acesta nu are nici AdBlue si nici SCR, el fiind primul diesel construit de la zero pentru a avea emisii de noxe mici.

Compresia redusa si intercooler-ul integrat in sistemul de racire al motorului sunt elemente care fac din noul motor Mazda cel mai performant diesel din Europa.

REGULA DOWNSIZING-ULUI ESTE CONTRAZISA DE JAPONEZI

Sa construiesti un motor cu 3 cilindri pe benzina de cilindree mica ca apoi sa-l supraalimentezi pentru a creste puterea maxima este o solutie compromis din punctul nostru de vedere. 

test drive Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150 cp, drive test Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150 cp, review Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150, new 2016 Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150, consum benzina Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150, test ro Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150, test in romania Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150 cp, cel mai bun motor mazda, motor mazda skyactiv benzina, distributie lant Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150, lista preturi Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150 2017, review Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150 romania

Spunem aceasta pentru ca in prezent masinile de clasa compacta si de ce nu modelele SUV sau crossover au acum o greutate la gol reala de peste 1.4 tone, iar echiparea lor cu acest motoare nu poate duce decat la o crestere a consumului real de benzina.

Solutia Mazda a fost sa modifice vechiul motor aspirat de doi litri pentru a avea o compresie foarte mare si un nou sistem de injectie directa.

Rezultatul este cel mai bun motor pe benzina din clasa de putere de maxim 150 CP de pe piata!

test drive Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150 cp, drive test Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150 cp, review Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150, new 2016 Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150, consum benzina Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150, test ro Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150, test in romania Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150 cp, cel mai bun motor mazda, motor mazda skyactiv benzina, distributie lant Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150, lista preturi Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150 2017, review Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150 romania

CUM SE CONDUCE UN CX-3 2.0 SKYACTIV SI CAT CONSUMA……PE BUNE!

Daca in tecut o masina cu o cilindree de 1.999 cmc echipata cu o injectie multipunct clasica de acum 10 ani consuma in medie in oras aproximativ 10-13 litri, acum motorizarea Skyactiv a celor de la Mazda are aceeasi cilindree si aceeasi putere insa consuma in mod real intr-un Bucuresti aglomerat doar 8.5 litri de benzina.

Avantajul cresterii compresiei ofera motorului un rafinament demn de o motorizare pe benzina de trei litri, si consumul este cel al unui diesel de aceeasi cilindree.

CITESTE MAI MULTE AICI!

test drive Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150 cp, drive test Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150 cp, review Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150, new 2016 Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150, consum benzina Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150, test ro Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150, test in romania Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150 cp, cel mai bun motor mazda, motor mazda skyactiv benzina, distributie lant Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150, lista preturi Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150 2017, review Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150 romania

 

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s