Primul Test Drive cu noul Nissan Juke 1.6 de 117 CP si transmisie CVT XTronic 2017

Nissan este unul dintre cei mai importanti constructori de automobile din Japonia, iar masina de fata este una cu adevarat iconica.

 Nissan Juke FDTALBZF15EGAK-BL, Nissan Juke 2017, test drive Nissan Juke 2017 facelift, xtronic Nissan Juke 2017, consum Nissan Juke 2017, test drive Nissan Juke 2017, test ro Nissan Juke 2017, drive test Nissan Juke 2017, consum oras Nissan Juke 2017, distributie Nissan Juke 2017, lista preturi Nissan Juke 2017

Este vorba de cunoscutul model Nissan Juke, o masina care a fost lansata in anul 2010 moment din care marca Nissan a castigat zeci de mii de fani in Europa datorita acestei masini.

CAROSERIE

 Nissan Juke FDTALBZF15EGAK-BL, Nissan Juke 2017, test drive Nissan Juke 2017 facelift, xtronic Nissan Juke 2017, consum Nissan Juke 2017, test drive Nissan Juke 2017, test ro Nissan Juke 2017, drive test Nissan Juke 2017, consum oras Nissan Juke 2017, distributie Nissan Juke 2017, lista preturi Nissan Juke 2017 

Nu credem ca exista in prezent cineva in Romania care nu a observat in trafic un Juke, un crossover dinamic cu o caroserie extrema din punct de vedere al designului.

Linia caroseriei ne aduce aminte oarecum de primele modele Micra, masina aratand in realitate mult mai mica dinamic.

Partea frontala este atipica segmentului crossover pentru ca are blocurile optice integrate in spoilerul fata, iar luminile de ceata sunt amplasat in partea superioara. Acest amplasament ofera cel mai radical design din clasa sa, dovada fiind aceea ca si acum dupa mai bine de 6 ani de productie nu exista o masina concurenta cu acest Juke.

INTERIOR

 Nissan Juke FDTALBZF15EGAK-BL, Nissan Juke 2017, test drive Nissan Juke 2017 facelift, xtronic Nissan Juke 2017, consum Nissan Juke 2017, test drive Nissan Juke 2017, test ro Nissan Juke 2017, drive test Nissan Juke 2017, consum oras Nissan Juke 2017, distributie Nissan Juke 2017, lista preturi Nissan Juke 2017

Asa cum se observa la exterior linia extravaganta este realizata de catre inginerii Nissan si la interior, unde plansa de bord are un design atipic care ofera o consola centrala generoasa si un tunel meridian ridicat excesiv pentru a permite o ergonomie foarte buna.

Pe scurt viata in spatele volanului unui Juke este atipica segmentului sau, design-ul revolutionar castigand de-a lungul anilor foarte multi clienti si de ce nu foarte multe cliente.

Modelul din acest test drive este un Juke care este echipat Tekna care aduce clientului pe langa un sistem de navigatie lansat pe mai vechiul Qashqai si un sistem de aer conditionat automat cu reglare speciala si pentru sistemul de management al motorizarii.


Juke ramane singura masina din Europa care are un sistem multimedia diferntial de cel al managementului trenului de rulare (motorizare si transmisie).

Pe langa aceste detalii de ultima generatie masina vine echipata cu noi scaune cu sustinere laterala imbunatatita si o calitate a asamblarii mult mai buna, chiar daca materialele din interior inca sunt realizate dintr-un plastic dur.

MOTORIZARE NISSAN CLASICA EXTREM DE FIABILA

Sub capota micutului Juke se ascunde un motor pe benzina de generatie mai veche care nu inseamna neaparat cu este un detaliu negativ.

 

CITESTE TESTUL COMPLET AICI!

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s