Primul Test Drive in premiera nationala cu noul hibrid KIA Niro 2017

KIA este unul dintre cei mai dinamici constructori de automobile din intreaga lume, iar noul sau model Niro vine acum sa dea un raspuns Toyotei Prius 2017.

Masina celor de la KIA a fost conceputa mai bine de 5 ani, timp in care cei de la KIA au testat si inovat din toate punctele de vedere masina hirbida clasica.

 

Aici este vorba de cunoscuta Toyota Prius care ramane in continuare cea mai bine vanduta masina hybrid din intreaga lume.

CE ESTE KIA NIRO? UNDE SE CLASEAZA SI CINE SUNT CONCURENTII SAI?

Caroseria masinii din acest test drive reprezinta inca o data dorinta celor de la KIA de a face cea mai buna masina hibrid din lume, adica caroseria lui Niro este mai mica decat cea a lui Prius insa ofera un spatiu interior daca nu la aceelasi nivel cu siguranta mai mare.

 

Niro este promovat de catre KIA drept un crossover hibrid, masina fiind in realizate o compacta care are mari sanse de a lua clienti modelului Auris Hybrid, insa ofera un design atragator si pentru cei care conduceau pana acum un Prius sau un crossover diesel.

Pe scurt KIA vrea ca noul Niro sa fie greu de comparat cu modelele concurnete, adica sa benefecieze de clienti din ambele segmente in egala masura.

Cei care au cel mai mult de pierdut in urma aparitiei lui Niro in Romania sunt japonezii de la Toyota care ofera un Prius de generatie noua drept o masina mai scumpa la aceelasi nivel de echipate, insa si o masina cu o tehnica mai putin avansata decat acest Niro.

 

Spunem aceasta pentru ca inginerii KIA au ales sa nu monteze pe Niro o cutie CVT care are mari probleme de rafinament si raspuns, Niro fiind echipat standard cu o transmisie 6 GDT cu dublu ambreiaj.

Aceasta cutie este mult mai rapida decat una clasica CVT si ofera si un consum real mai mic atunci cand soferul alege sa mearga sportiv.

MOTORIZARI DE ULTIMA GENERATIE KIA

test drive KIA Niro Hybrid 2017 romania, test drive KIA Niro Hybrid 2017, drive test KIA Niro Hybrid 2017 romania, kia rom auto KIA Niro Hybrid 2017, test ro KIA Niro Hybrid 2017, review KIA Niro Hybrid 2017 romania, test consum KIA Niro Hybrid 2017, pret KIA Niro Hybrid 2017, 0-100 km/h KIA Niro Hybrid 2017, toyota prius 2017 vs KIA Niro Hybrid 2017, echipare standard KIA Niro Hybrid 2017, kia ceed vs KIA Niro Hybrid 2017, vw golf vs KIA Niro Hybrid 2017, opel astra vs KIA Niro Hybrid 2017, hyundai ionoq vs KIA Niro Hybrid 2017, pro si contra KIA Niro Hybrid 2017

Sub capota suprinzatorului Niro se ascund doua motorizari de ultima generatie KIA, repspectiv un motor pe benzina aspirat de 1.6 litri din gama GDI cu injectie directa si un motor electric care dezvolta o putere maxima de 44 CP.

Motorizarea pe benzina are o putere maxima de 105 CP la o turatie de 5.700 rpm, in timp ce motorizare electrica ofera cei 44 de CP pe o plaja de turatie de 0-1.798 rpm, iar moment motor electric este de 170 Nm.

 

Ambele motorizari ofera in sistem hibrid o putere maxima totala de 141 CP si un moment motor de 265 Nm constant pe o plaja de turatii de 1.000 si 2.400 rpm.

Aceste performante ale celor doua motorizari se traduc in viata de zi cu zi printr-un sprint suprinzator pentru o masina hibrid atunci cand se pleaca de la semafor. De fapt in primii cativa metri masina este propulsata exclusiv de catre motorul electric dupa care intervine si motorul termic pentru a merge in paralel in modul SPORT.

Daca optam pentru modul ECO sistemul de management al celor doua motoare KIA permite masinii sa functioneze in modul EV fara a avea un comutator cum se regaseste la Prius.

test drive KIA Niro Hybrid 2017 romania, test drive KIA Niro Hybrid 2017, drive test KIA Niro Hybrid 2017 romania, kia rom auto KIA Niro Hybrid 2017, test ro KIA Niro Hybrid 2017, review KIA Niro Hybrid 2017 romania, test consum KIA Niro Hybrid 2017, pret KIA Niro Hybrid 2017, 0-100 km/h KIA Niro Hybrid 2017, toyota prius 2017 vs KIA Niro Hybrid 2017, echipare standard KIA Niro Hybrid 2017, kia ceed vs KIA Niro Hybrid 2017, vw golf vs KIA Niro Hybrid 2017, opel astra vs KIA Niro Hybrid 2017, hyundai ionoq vs KIA Niro Hybrid 2017, pro si contra KIA Niro Hybrid 2017

Fanii vor spune ca acest lucru este un minus, insa Niro reuseste mult mai bine sa eficientizeze cele doua motoare intr-un mediu urban aglomerat pentru simplu fapt ca masina nu are o cutie CVT mult criticata la Prius.

Masina aceasta merge fara probleme fara a avea nevoie de gadget-uri suplimentare de pastrare a energiei electrice, iar acumulatorii litiu-polimer de 1,56 kWh sunt incarcati mult mai rapid decat cei de la Toyota.

CUM SE CONDUCE NOUL NIRO 2017?

 

La acest capitol trebuie spus ca masina celor de la KIA are in premiera un set de acumulatori litiu-polimer care se incarca mult mai repede decat cei clasici gasiti la marcile Honda si Toyota.

 

CITESTE MAI MULTE AICI!

GALERIE FOTO COMPLETA AICI!

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s