Primul Test Drive cu noua Mazda 3 Sedan Challenge G120 facelift 2017

Mazda ramane unul dintre constructorii auto din Japonia care au reusit sa treaca fara probleme peste toate crizele industriei.

Multi vor spune ca cel mai bun fabricant de automobile din Japonia este si ramane gigantul Toyota, insa fanii masinilor din indepartata Japonie pun in fata celor de la Toyota marcile Honda si Mazda.

mazda 3 sedan g120 revolution top 2017, test drive mazda 3 sedan g120 revolution top 2017, drive test mazda 3 sedan g120 revolution top 2017, test ro mazda 3 sedan g120 revolution top 2017, consum mazda 3 sedan g120 revolution top 2017, 0-100 km/h mazda 3 sedan g120 revolution top 2017, pret mazda 3 sedan g120 revolution top 2017, vw jetta vs mazda 3, skoda octavia vs mazda 3 sedan, renault megane sedan vs mazda 3 sedan, consum mazda 2.0 skyativ,G-Vectoring Control, Head Up Dislay color, i-ACTIVSENSE, farurile LED

De vina pentru acest trend din ce in ce mai actual si pentru clientii din Romania este gandirea tehnologica a celor de la Honda si Mazda, gandire care pune in fata respectul fata de clienti in detrimentul profitului garantat, detaliu care este mult mai important pentru cel care alege o masina japoneza de utlima generatie.

EVOLUTIA MAZDA IN EUROPA

In anii 90 Mazda avea inca influente americane prin cadrul parteneriatului cu Ford Motor Company, primele sale masini care au constituit o schimbare in mentalitate fiind cele din gama Xedos.

mazda 3 sedan g120 revolution top 2017, test drive mazda 3 sedan g120 revolution top 2017, drive test mazda 3 sedan g120 revolution top 2017, test ro mazda 3 sedan g120 revolution top 2017, consum mazda 3 sedan g120 revolution top 2017, 0-100 km/h mazda 3 sedan g120 revolution top 2017, pret mazda 3 sedan g120 revolution top 2017, vw jetta vs mazda 3, skoda octavia vs mazda 3 sedan, renault megane sedan vs mazda 3 sedan, consum mazda 2.0 skyativ,G-Vectoring Control, Head Up Dislay color, i-ACTIVSENSE, farurile LED

Un Xedos 6 cu un motor cu 6 cilindri in detrimentul unui banal 4 in linie afiseaza rafinament si performante de top. Fratiorul sau mai mare Xedos 9 cu motorizarea care functiona conform principiului Millers avea sa cimenteze imaginea Mazda in Europa in ciuda unor vanzari nu foarte reprezentative.

In urma cu cativa ani Mazda a trecut la noua optica Kodo Soul of Motion care avea sa aduca in gama pe langa un design revolutionar si o tehnica de ultima generatie atipica trend-ului industriei care cerea motorizari de cilindree mica supraalimentate.

mazda 3 sedan g120 revolution top 2017, test drive mazda 3 sedan g120 revolution top 2017, drive test mazda 3 sedan g120 revolution top 2017, test ro mazda 3 sedan g120 revolution top 2017, consum mazda 3 sedan g120 revolution top 2017, 0-100 km/h mazda 3 sedan g120 revolution top 2017, pret mazda 3 sedan g120 revolution top 2017, vw jetta vs mazda 3, skoda octavia vs mazda 3 sedan, renault megane sedan vs mazda 3 sedan, consum mazda 2.0 skyativ,G-Vectoring Control, Head Up Dislay color, i-ACTIVSENSE, farurile LED

Mazda a spus atunci NU regulii downsizing-ului pentru ca inginerii sai au demonstrat ca un motor mic turbo este mai putin performant decat unul clasic aspirat cu o cilindree mai mare. Si polueaza si mai mult in ciuda promovarii eco.

Acum motoarele Skyactiv pe benzina sunt cele mai bune din Europa cand vine vorba de aceste criterii.

MICUTUL 3 PRIMESTE UN FACELIFT CONSISTENT

mazda 3 sedan g120 revolution top 2017, test drive mazda 3 sedan g120 revolution top 2017, drive test mazda 3 sedan g120 revolution top 2017, test ro mazda 3 sedan g120 revolution top 2017, consum mazda 3 sedan g120 revolution top 2017, 0-100 km/h mazda 3 sedan g120 revolution top 2017, pret mazda 3 sedan g120 revolution top 2017, vw jetta vs mazda 3, skoda octavia vs mazda 3 sedan, renault megane sedan vs mazda 3 sedan, consum mazda 2.0 skyativ,G-Vectoring Control, Head Up Dislay color, i-ACTIVSENSE, farurile LED

Masina din acest test drive este una de volum pentru marca Mazda pentru ca are un pret de achizite situat in media segmentului compact care este si cel mai disputat din Europa.

CITESTE MAI MULTE AICI!

 

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s