Test de Consum cu Renault Kadjar 1.3 TCe 130 CP EDC7! Aceasta este cel mai economic SUV pe benzina 2017

Este foarte greu sa vorbesti de un SUV care are sub capota un motor pe benzina drept unul care este si economic.

Adevarul este ca segmentul SUV compact a inceput cu motorizari pe benzina precum prima Toyota RAV4 din 1999 care avea sub capota un clasic 2.0 pe benzina.

Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, test drive Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, drive test Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, test ro Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, test consum Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, review nouveaux Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, road test Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, automarket Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, turatie Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, consum real Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, pret Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, off road Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7 extended grip, nissan qashqai cvt vs Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, vw tiguan dsg vs Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, skoda kodiaq dsg vs Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7

De fapt motorizarile diesel au aparut in acest segment mult dupa aparitia acestor masini, iar de atunci si pana in prezent 90% dintre vanzari sunt diesel pentru simplu fapt ca sunt mai economice in realitate.

Acum in 2017 venim si testam in premiera un Kadjar de la Renault care are sub capota un motor pe benzina de 1.2 litri de origine Nissan care nu doar ca este performant ( 130 CP) , insa este si extrem de economic in viata de zi cu zi.

KADJAR PRIMESTE CUTIE EDC CU 7 TREPTE

Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, test drive Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, drive test Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, test ro Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, test consum Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, review nouveaux Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, road test Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, automarket Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, turatie Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, consum real Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, pret Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, off road Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7 extended grip, nissan qashqai cvt vs Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, vw tiguan dsg vs Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, skoda kodiaq dsg vs Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7

Inca din primii km vedem ca masina francezilor este  una cu totul schimbata fata de versiunea diesel 1.5 dCI pentru ca acum Kadjar are sub capota motorizarea Nissan pe benzina de 1.2 litri din gama TCe si 130 CP. Supriza cea mare este lagarea motorului Nissan la noua cutie de viteze germana Getrag EDC7 care pana acum a fost disponibila doar pentru modelul Talisman TCe200.

Prima senzatie cand conduci un Kadjar TCe 130 cu aceasta transmisie este ca masina aceasta este cu cateva clase peste fratiorul sau diesel prin simplu fapt ca motorul pe benzina este extrem de rafinat si suprinzator si extrem de puternic.

Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, test drive Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, drive test Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, test ro Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, test consum Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, review nouveaux Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, road test Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, automarket Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, turatie Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, consum real Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, pret Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, off road Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7 extended grip, nissan qashqai cvt vs Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, vw tiguan dsg vs Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, skoda kodiaq dsg vs Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7

Repriza de la 0-100 de km/h este realizata in doar 10.7 secunde, iar viteza maxima reala este de 200 km/h. Cu aceste performante pe sosea trebuie sa uiti de motorizarea diesel 1.5 dCI.

CONSUM SI MAI MIC CU NOUA TRANSMISIE EDC7 2017

In urma cu ceva vreme testam un Kadjar 1.2 TCe de 130 CP cu transmisie manuala cu obervam pe atunci faptul ca motorizarea Nissan este extrem de economica daca soferul aplica un stil de condus economic, insa si performanta daca situatia o cerea.

Acum in 2017 motorul Nissan primeste o cutie secventiala EDC care are 7 rapoarte pentru a creste rafinamentul masinii pana la un nivel greu de atins de catre o masina SUV Renault.

Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, test drive Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, drive test Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, test ro Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, test consum Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, review nouveaux Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, road test Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, automarket Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, turatie Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, consum real Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, pret Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, off road Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7 extended grip, nissan qashqai cvt vs Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, vw tiguan dsg vs Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, skoda kodiaq dsg vs Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7

Cutia schimba toate rapoartele mult mai elegant decat cea cu 6 trepte EDC, iar rapiditatea sa este de asemenea mult mai buna atunci cand dorim sa mergem sportiv.

In mod real masina lui Renault consuma intr-un Bucuresti extem de aglomerat doar 9 litri de benzina, iar cand mergem pe autostrada la o viteza de croaziera de 130 km/h in treapta 7 cu turatia de 2.400 rpm consumul real este de 6.5 litri.

Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, test drive Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, drive test Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, test ro Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, test consum Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, review nouveaux Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, road test Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, automarket Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, turatie Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, consum real Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, pret Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, off road Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7 extended grip, nissan qashqai cvt vs Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, vw tiguan dsg vs Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, skoda kodiaq dsg vs Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7

Cand mergem pe drumurile europene cu o viteza medie de 90-100 km/h consumul real al masinii de fata scade pana undeva in zona de 4.3 litri chiar si fara a merge in modul ECO.

Recomandarea noastra este sa folositi modul ECO doar in regim de autostrada pentru ca lentoarea pedalei de acceleratie poate sa devina un inconvenient atunci cand vrem sa facem o depasire pe soselele nationale.

Autonomia reala a lui Kadjar 1.2 TCe de 130 CP cu un rezervor plin a fost de peste 1.000 de km fara mari probleme. Daca mergem pe sosele europene cu viteze legale atunci autonomia masinii sare fara probleme de granita a 1.200 km cu o singura alimentare.

Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, test drive Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, drive test Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, test ro Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, test consum Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, review nouveaux Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, road test Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, automarket Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, turatie Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, consum real Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, pret Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, off road Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7 extended grip, nissan qashqai cvt vs Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, vw tiguan dsg vs Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7, skoda kodiaq dsg vs Renault Kadjar Intens 1.2 TCe 130 CP EDC7

PRO

Imagine de marca

Tehnologia lui Nissan Qashqai

Tractiune eficienta cu Extended Grip

Motor Nissan cu distributie pe lant extrem de bun

Cutie EDC cu 7 trepte rafinata si extrem de econimica

Consum mic de benzina

Faruri Bi-LED cu functia automata extrem de eficiente noaptea

 

CONTRA

Genunchiul soferului atinge un plastic dur si zgomotos

Lipsa sistem navigatie R Link cu diplay pe verticala

Pret relativ mare al versiunii de top

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s