Test Drive cu noul Hyundai i30 1.4 T-GDi Launch Edition Exclusive de 140 CP si cutie semiautomata 7DCT 2017

In urma cu ceva ani seful VW AG vizita standul Hyundai si era extrem de suparat de ceea ce vedea.

Era vorba de vechea generatie de compacte Hyundai i30, care avea o caroserie mult mai bine gandita decat cea a lui VW Golf 6, si avea in plus si o calitate de fabricatie mult superioara.

Acum, in anul 2017, grupul Hyundai-KIA ofera in premiera pe piata din Europa o noua generatie de modele i30, o masina cu un design traditional, insa si cu multe calitati care nu se vad la prima vedere.

DESIGN i30 2017

Inca din primele momente, nu putem sa nu observam faptul ca, noul i3o este o masina care nu mai incearca la capitolul optica sa iasa in evidenta, aceeasi linie fiind aplicata de catre Peugeot cu modelul 308 si de catre VW cu gama Golf.

Un design traditional fara a avea o agresivitate vizibila, inseamna din start castigarea unei clientele obisnuita cu o masina care sa nu sara in evidenta, clientela care pana in prezent achizitiona gama VW  Golf.

La interior, noul i30 vine si ofera din start o plansa de bord conventionala, cu un display central de mari dimensiuni, inca dintr-o echipare standard.

Optional, clientii de Hyundai pot sa-si configureze noul i30 aproape la nivelul unui BMW Seria 1 sau Audi A3, adica cu multe elemente premium.


Calitativ, noua masina ridica din nou stacheta prin utilizarea unor materiale de cea mai buna calitate, iar asamblarea generala este de asemenea extrem de bine realizata.

Aceste detalii permit celor de la Hyundai sa ofere o masina care va avea o perioada de viata foarte mare, lucru cautat de cei care doresc o masina realizata de catre o companie din afara Europei.

MOTORIZARE PE BENZINA RAFINATA SI ECONOMICA

Una dintre cele mai mari surprize la aceasta noua generatie de i30, este motorul pe benzina de 1.4 litri de factura noua care are acum injectie directa si o supraalimentare turbo.

Pe scurt, vorbim de un motor extrem de rafinat in utilizare, care ofera o putere maxima de 140 CP la o turatie de 6.000 rpm si care ofera un moment motor de 242 Nm incepand cu o turatie de 1.500 rpm.

CITESTE MAI MULTE AICI!

http://www.autolatest.ro/teste-auto/prim-contact-cu-noul-hyundai-i30-1-4t-gdi-exclusive-de-140cp-si-cutie-semiautomata-7dct-2017

 

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.