Test Drive cu noua Mazda 3 echipata cu motorizare Skyactiv-D 1.8 116 CP TwinTurbo AT6 SkyActiv-Drive 2019

Mazda 3 este in acest moment, fara doar si poate, una dintre cele mai bune masini compacte din Europa.

Acest lucru este destul de greu de spus de catre un jurnalist care testeaza modele precum KIA Ceed, Renault Megane IV sau BMW Seria 1, insa realitatea crunta pentru europeni este ca, japonezii au in acest moment, o compacta FOARTE BUNA.

Mazda 3 Skyactiv-D 1.8 116 CP TwinTurbo AT6 SkyActiv-Drive 2019, test drive Mazda 3 Skyactiv-D 1.8 116 CP TwinTurbo AT6 SkyActiv-Drive 2019, drive test, consum Mazda 3 Skyactiv-D 1.8 116 CP TwinTurbo AT6 SkyActiv-Drive 2019, pret Mazda 3 Skyactiv-D 1.8 116 CP TwinTurbo AT6 SkyActiv-Drive 2019, review Mazda 3 Skyactiv-D 1.8 116 CP TwinTurbo AT6 SkyActiv-Drive 2019, cutie automata clasica at6, lansare Mazda 3 Skyactiv-D 1.8 116 CP TwinTurbo AT6 SkyActiv-Drive 2019, skyactiv x 2019, testeauto

CAROSERIE BY Yasutake Tsuchida

Inca din primele momente, cand vorbim de Mazda 3, vorbim de o masina care nu doar ca tehnic este senzationala, ci una care arata la capitolul design.

Noua linie de design aplicata modelului Mazda3, vine sa ofere o compacta care face ca un VW Golf sa para o masina desenata in anii ’90.

Diferenta optica este atat de mare in favoarea masinii de fata, incat japonezii pot spune ca cea mai frumoasa compacta din Europa nu mai este o masina Alfa Romeo, ci una Mazda.

Mazda 3 Skyactiv-D 1.8 116 CP TwinTurbo AT6 SkyActiv-Drive 2019, test drive Mazda 3 Skyactiv-D 1.8 116 CP TwinTurbo AT6 SkyActiv-Drive 2019, drive test, consum Mazda 3 Skyactiv-D 1.8 116 CP TwinTurbo AT6 SkyActiv-Drive 2019, pret Mazda 3 Skyactiv-D 1.8 116 CP TwinTurbo AT6 SkyActiv-Drive 2019, review Mazda 3 Skyactiv-D 1.8 116 CP TwinTurbo AT6 SkyActiv-Drive 2019, cutie automata clasica at6, lansare Mazda 3 Skyactiv-D 1.8 116 CP TwinTurbo AT6 SkyActiv-Drive 2019, skyactiv x 2019, testeauto

INTERIOR SOCANT PENTRU EUROPENI

Cand ajungem la interior, nu putem spune decat ca Mazda a decis sa-si pastreze linia erogonmica care ANULEAZA complet consola centrala, pentru simplul fapt ca nu mai era nevoie de ea. Evident, nu putem compara aceasta masina la interior cu un Tesla Model 3, insa cand ne uitam la un Opel Astra, VW Golff sau chiar si un Mercedes Clasa A, vedem faptul ca europenii nu prea au evolutat.

Mazda 3 Skyactiv-D 1.8 116 CP TwinTurbo AT6 SkyActiv-Drive 2019, test drive Mazda 3 Skyactiv-D 1.8 116 CP TwinTurbo AT6 SkyActiv-Drive 2019, drive test, consum Mazda 3 Skyactiv-D 1.8 116 CP TwinTurbo AT6 SkyActiv-Drive 2019, pret Mazda 3 Skyactiv-D 1.8 116 CP TwinTurbo AT6 SkyActiv-Drive 2019, review Mazda 3 Skyactiv-D 1.8 116 CP TwinTurbo AT6 SkyActiv-Drive 2019, cutie automata clasica at6, lansare Mazda 3 Skyactiv-D 1.8 116 CP TwinTurbo AT6 SkyActiv-Drive 2019, skyactiv x 2019, testeauto

Lipsa consolei centrale aduce in premiera un display al sistemului de navigatie, dreptunghiular, eficient in ciuda dimesiunilor destul de mici la prima vedere.

Adica, nu avem o tableta care parca este montata extra cost pe o plansa de bord finuta, japonezii alegand ca acest display sa fie vizibil, insa nu extrem de mare.

Mazda 3 Skyactiv-D 1.8 116 CP TwinTurbo AT6 SkyActiv-Drive 2019, test drive Mazda 3 Skyactiv-D 1.8 116 CP TwinTurbo AT6 SkyActiv-Drive 2019, drive test, consum Mazda 3 Skyactiv-D 1.8 116 CP TwinTurbo AT6 SkyActiv-Drive 2019, pret Mazda 3 Skyactiv-D 1.8 116 CP TwinTurbo AT6 SkyActiv-Drive 2019, review Mazda 3 Skyactiv-D 1.8 116 CP TwinTurbo AT6 SkyActiv-Drive 2019, cutie automata clasica at6, lansare Mazda 3 Skyactiv-D 1.8 116 CP TwinTurbo AT6 SkyActiv-Drive 2019, skyactiv x 2019, testeauto

Filosofia Mazda este ca atunci cand conducem nu atingem tableta de la sistemul de navigatie sau ne intindem dupa cine stie ce comutator.

MAZDA OFERA CEL MAI ELABORAT MOTOR DIESEL AL MOMENTULUI

Este vorba de un motor de generatie noua, care se numeste SkyActiv D si care are o cilindree de 1.8 litri, motor care vine sa-l inlocuiasca pe vechiul diesel 1.5.

CITESTE TESTUL COMPLET AICI!

Mazda 3 Skyactiv-D 1.8 116 CP TwinTurbo AT6 SkyActiv-Drive 2019, test drive Mazda 3 Skyactiv-D 1.8 116 CP TwinTurbo AT6 SkyActiv-Drive 2019, drive test, consum Mazda 3 Skyactiv-D 1.8 116 CP TwinTurbo AT6 SkyActiv-Drive 2019, pret Mazda 3 Skyactiv-D 1.8 116 CP TwinTurbo AT6 SkyActiv-Drive 2019, review Mazda 3 Skyactiv-D 1.8 116 CP TwinTurbo AT6 SkyActiv-Drive 2019, cutie automata clasica at6, lansare Mazda 3 Skyactiv-D 1.8 116 CP TwinTurbo AT6 SkyActiv-Drive 2019, skyactiv x 2019, testeauto

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.