Cum se conduce noua generatie Mitsubishi L200 2.2 DID 6AT 4N1 2019? TesteAuto L200

Mitsubishi Romania a lansat astazi, in premiera nationala, ultima generatie de modele pick-up L200.

Noul model a trecut prin ultimele teste Whattruck si putem spune ca avem de fata una dintre cele mai rezistene masini pick-up din lume.

Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, test drive, Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, drive test Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, consum Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, pret Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, off road Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, whattruck Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, autolatest Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, review Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019

Japonezii spun ca este vorba de o masina noua si noi confirmam pe aceasta cale, pentru ca vedem ca avem sub capota un nou motor diesel de 2.2 litri, care ofera o putere maxima de 150 CP insa si 400 de Nm, si o noua cutie automata Aisin, setata special de catre japonezi pentru acest L200.

CUM SE CONDUCE NOUL L200?

Inca din primii km vedem ca japonezii au setat mult spre confort trenul de rulare, detaliu nu foarte bine apreciat de catre cei care merg preponderent pe sosea, insa care vine si ne arata cum trebuie sa se comporte un L200 pe roci, cu aderenta scazuta, in modul LLC, pe crestele muntilor.

Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, test drive, Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, drive test Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, consum Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, pret Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, off road Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, whattruck Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, autolatest Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, review Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019

Adica avem o suspensie nesperat de moale pe un drum off road, care aduce o crestere a nivelului de confort pentru sofer si pasageri.

MOTORIZARE NOUA 2.2 DID 4N1 DE 150 CP

Fanii L200 vor spune ca aceasta generatie de modele are deja probleme, pentru ca puterea maxima a motorizarii 2.2 DID este mai slaba cu 30 CP fata de generatia precedenta, insa noile norme de poluare WLTP si emisiile de CO2, forteaza constructorii sa dea nastere unor motoare MAC extrem de ecologice.

Mitsubishi a riscat prin pierderea a 30 de CP, insa castiga print-un comportament extrem de rafinat, atat pe sosea cat si in mediul off road, detaliu greu de anticipat daca ne uitam doar pe fisa tehnica.

Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, test drive, Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, drive test Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, consum Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, pret Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, off road Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, whattruck Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, autolatest Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, review Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019

Pe scurt, masina merge foarte elegant pe autostrada cu un consum mic in ultima treapta a transmisiei Aisin, insa si extrem de eficient atunci cand cuplam caseta de reductie in mediul off road. Si o spunem noi cei de la Whattruck, care am parcurs toti muntii Baiului in modul 4LLC, timp de 6 ore.

De fapt, cutia de transfer Mitsubishi, care se numeste Super Select 4WD-II, face ca acest pick-up sa joace intr-o clasa de sine statatoare, la capitolul performante reale in off-road.

CAROSERIE

CITESTE MAI MULTE AICI!

Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, test drive, Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, drive test Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, consum Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, pret Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, off road Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, whattruck Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, autolatest Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019, review Mitsubishi L200 2.2 DID 4N1 AT6 2019

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.