Test Drive in premiera nationala cu masivul Cadillac Escalade V8 6.2 litri de 420 CP Platinium 2019

Masina din acest test drive este una cu totul speciala pentru cei care iubesc luxul.

Acum avem intr-un test, in premiera in Romania, cea mai luxoasa masina americana din segmentul SUV, respectiv noul Cadillac Escalade generatia IV.

ISTORIA CADILLAC ESCALADE


In ciuda faptului ca multi considera modelul Escalade ca fiind primul SUV premium din lume, in realitate trebuie spus ca primul astfel de model a fost Lincoln Navigator, bazat tehnic pe un Ford Expedition din anii ’90.

Raspunsul celor de la GM a fost realizarea lui Escalade I, bazat la randul sau pe tehnica lui Chevrolet Tahoe, de unde avea sasiul si toate motorizarile.


Anii au trecut si Navigator a devenit un oarecare esec al lui Ford, in timp ce Escalade-ul lui Cadillac a fost tot timpul pe prima pozitie. Aceasta masina se vindea chiar si in Europa, unde exista o patura sociala extrem de bogata, care nu se uita la taxele anuale de mentenanta sau consumul de benzina.

DE CE ESCALADE SI NU AUDI Q7 SAU MERCEDES GLS?


In primul rand, atat Audi Q7 cat si Mercedes GLS sunt masini masive, cu o caroserie autoportanta care ofera un dinamism mai bun pe sosea, insa nu au nici o sansa in afara sa.

De partea cealalta, Escalade IV are un sasiu separat asemenea modelelor pick-up si o punte spate rigida extrem de complexa, care ofera un confort la rulare, superior chiar si modelelor Mercedes G sau GLS!


Da, este socant cum un american vine in Europa si da lectii de calitate in segmentul SUV chiar germanilor, constructori care se lauda cu tehnogii mult mai avansate decat cele ale americanilor.

COMPORTAMENT RUTIER

Pentru ca are un sasiu separat de caroserie, noul Escalade nu are nevoie de o suspensie cu perne de aer, care sunt recunoscute ca fiind extrem de stricacioase si scumpe de inlocuit. Noile amortizoare GM cu setari dinamice, ofera un bun compromis chiar si cand drumurile nu mai sunt asa de drepte pecum cele din SUA.

Setarea diferita a suspensiei pentru gama Escalde, dedicata pietei din Europa, ofera schimbari majore in comportament.

Pe drumurile clasice din Bucuresti si imprejurimi, vedem cum Escalade se comporta fara prea mari probleme, in ciuda faptului ca avem o caroserie cu dimensiuni mult peste cele oferite de masinile europene.

Este imbucurator ca avem in test un Escalade normal, nu versiunea ESV care are o lungime si mai mare dedicata pietei din SUA, unde chiar exista infrastructura pentru aceste masini.

MOTOR SI TRANSMISIE 100% GENERAL MOTORS!

Cand ajungem la acest capitol, vorbim de un motor GM de generatie noua, care ofera un sistem complex de dezactivare al cilindrilor, atunci cand mergem in regim de croaziera.

Motorizarea se numeste V8 EcoTec3 L86 si are o capacitate de 6.2 litri care dezvolta o putere maxima de 420 CP si un cuplu motor de 620 Nm incepand cu o turatie joasa. Aceste performante sunt FARA TURBO sau cine stie ce raport de compresie mare.

Tehnica GM prefera o cilindree mare, pentru ca doar asa vorbim de motorizari capabile a merge zeci de ani fara probleme tehnice.


Un alt punct forte al masinii este si transmisia automata GM cu 8 trepte, care se numeste 8L90 (M5U) si care poate face fata chiar si la 1.000 de Nm. Aceeasi transmisie este gasita si pe gama Corvette sau cele comerciale Silverado sau Express.

CITESTE TESTUL COMPLET AICI!


test drive Cadillac Escalade V8 6.2 420 CP Platiniumdrive test Cadillac Escalade V8 6.2 420 CP Platiniumconsum Cadillac Escalade V8 6.2 420 CP Platiniumpret Cadillac Escalade V8 6.2 420 CP Platinium0-100 km/h Cadillac Escalade V8 6.2 420 CP Platiniumpret romania Cadillac Escalade V8 6.2 420 CP Platiniumviteza maxima Cadillac Escalade V8 6.2 420 CP Platiniumdistributie lant Cadillac Escalade V8 6.2 420 CP Platinium

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.