Prim test in Romania cu noul model KIA XCeed 1.4 T-GDI 140 CP 7DCT Style + 2019

Masina din acest test drive este una in premiera pentru piata din Romania, respectiv noul XCeed 2019.

Despre acest model, fanii deja cunosc multe detalii, pentru ca a fost recent prezentat la un salon auto din Bucuresti, insa acum vedem in premiera masina intr-un test drive pe soselele din Romania.

test drive romania KIA XCeed 1.4 T-GDI 140 CP 7DCT Style + 2019, drive test romania KIA XCeed 1.4 T-GDI 140 CP 7DCT Style + 2019, test ro KIA XCeed 1.4 T-GDI 140 CP 7DCT Style + 2019, primul test drive KIA XCeed 1.4 T-GDI 140 CP 7DCT Style + 2019, garda la sol, motor tgdi xceed, pret KIA XCeed 1.4 T-GDI 140 CP 7DCT Style + 2019, review KIA XCeed 1.4 T-GDI 140 CP 7DCT Style + 2019 romania

CE ESTE XCEED SI CUI SE ADRESEAZA?

Clientii trebuie sa aleaga acum dintre un CROSSOVER XCeed cu tractiune pe puntea fata sau un SUV din gama KIA Sportage cu tractiune pe puntea fata.

Ei bine, noul XCeed concureaza mai degraba un Mercedes GLA , BMW X2 sau noua Mazda CX-30, pentru ca are o plaforma tehnica de Ceed actuala generatie si o garda la sol intalnita, poate, la modelele SUV din segmentul compact.

Sa compari un XCeed cu un Sportage de baza este de asemenea greu, pentru ca cei de la KIA nu au realizat doua masini care sa se „canibalizeze” reciproc pe piata auto din Europa.

test drive romania KIA XCeed 1.4 T-GDI 140 CP 7DCT Style + 2019, drive test romania KIA XCeed 1.4 T-GDI 140 CP 7DCT Style + 2019, test ro KIA XCeed 1.4 T-GDI 140 CP 7DCT Style + 2019, primul test drive KIA XCeed 1.4 T-GDI 140 CP 7DCT Style + 2019, garda la sol, motor tgdi xceed, pret KIA XCeed 1.4 T-GDI 140 CP 7DCT Style + 2019, review KIA XCeed 1.4 T-GDI 140 CP 7DCT Style + 2019 romania

Si poate cea mai importanta intrebare, cui se adreseaza? are un raspuns clar, respectiv celor care vor o masina de clasa compacta cu o garda la sol mult mai mare, insa cu un design atat de diferit fata de modelul din care se „trage”, incat toata lumea sa se intrebe oare care este concurentul sau direct.

Reprezentantii KIA nu spun multe lucruri, insa noi venim si declaram ca din punct de vedere calitativ, aceasta masina este la nivelul unui BMW sau Mercedes, iar nivelul tehnologic afisat este cu siguranta, in multe cazuri, chiar mai bun decat ceea ce gasim la un brand premium european, intr-o versiune de echipare medie.

CUM SE CONDUCE NOUL XCEED TGDI 140 CP?

test drive romania KIA XCeed 1.4 T-GDI 140 CP 7DCT Style + 2019, drive test romania KIA XCeed 1.4 T-GDI 140 CP 7DCT Style + 2019, test ro KIA XCeed 1.4 T-GDI 140 CP 7DCT Style + 2019, primul test drive KIA XCeed 1.4 T-GDI 140 CP 7DCT Style + 2019, garda la sol, motor tgdi xceed, pret KIA XCeed 1.4 T-GDI 140 CP 7DCT Style + 2019, review KIA XCeed 1.4 T-GDI 140 CP 7DCT Style + 2019 romania

Inca din primii km am observat faptul ca XCeed nu are nici o legatura cu un Ceed normal, cu aceeasi motorizare, pentru ca masina de fata are un tren de rulare complet schimbat, care ofera o reducere a zgomotelor peste denivelari, chiar mai mare si decat la un Sportage 2WD.

Setarile suspensiei fac din acest XCeed un performer pe sosea cand este comparat cu un SUV traditional, performante de top in ciuda unei garzi la sol foarte mare, de 184 mm cand are jantele pe 18 inch.

Acest detaliu permite masinii sa iasa chiar si in afara soselei intr-un mediu soft off-road, sau cand vine iarna pe soselele din Bucuresti.

MOTORIZARE T-GDI SI CUTIE SECVENTIALA 7DCT

test drive romania KIA XCeed 1.4 T-GDI 140 CP 7DCT Style + 2019, drive test romania KIA XCeed 1.4 T-GDI 140 CP 7DCT Style + 2019, test ro KIA XCeed 1.4 T-GDI 140 CP 7DCT Style + 2019, primul test drive KIA XCeed 1.4 T-GDI 140 CP 7DCT Style + 2019, garda la sol, motor tgdi xceed, pret KIA XCeed 1.4 T-GDI 140 CP 7DCT Style + 2019, review KIA XCeed 1.4 T-GDI 140 CP 7DCT Style + 2019 romania

O alta surpriza a masinii din acest test este motorizarea 1.4 T-GDI, care ofera o putere maxima de 140 CP si 242 Nm, putere transmisa rotilor din fata prin intermediul cutiei secventiale 7DCI, cu setari modificate.

Adica, pe XCeed aceasta transmisie schimba rapoartele mult mai rafinat decat pana in prezent, iar cand este nevoie, in modul kick-down, urca pana in zona rosie a turometrului, pentru a permite masinii sa atinga 100 de km/h in doar 9.5 secunde sau o viteza maxima de 200 km/h.

test drive romania KIA XCeed 1.4 T-GDI 140 CP 7DCT Style + 2019, drive test romania KIA XCeed 1.4 T-GDI 140 CP 7DCT Style + 2019, test ro KIA XCeed 1.4 T-GDI 140 CP 7DCT Style + 2019, primul test drive KIA XCeed 1.4 T-GDI 140 CP 7DCT Style + 2019, garda la sol, motor tgdi xceed, pret KIA XCeed 1.4 T-GDI 140 CP 7DCT Style + 2019, review KIA XCeed 1.4 T-GDI 140 CP 7DCT Style + 2019 romania

Evident ca daca nu esti multumit de acest 1.4, poti alege oricand un 1.6 T-GDI, care ofera pe aceasta masina o putere maxima de 203 CP,  afisand o viteza maxima de peste 220 km/h.

CITESTE MAI MULTE AICI!

test drive romania KIA XCeed 1.4 T-GDI 140 CP 7DCT Style + 2019, drive test romania KIA XCeed 1.4 T-GDI 140 CP 7DCT Style + 2019, test ro KIA XCeed 1.4 T-GDI 140 CP 7DCT Style + 2019, primul test drive KIA XCeed 1.4 T-GDI 140 CP 7DCT Style + 2019, garda la sol, motor tgdi xceed, pret KIA XCeed 1.4 T-GDI 140 CP 7DCT Style + 2019, review KIA XCeed 1.4 T-GDI 140 CP 7DCT Style + 2019 romania

 

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.